datorn är dööd & jag behöver skriva av mig,

vilket resulterar i att jag smygit mej in till mina grannar för att låna lite utav deras dator : )

hm, skolan är väl nice,

är sockersugen som f****n! men nej ja ska gå ut & gå ist, tänker inte käka en massa skit, de blir inte bättre av det!! HEJJA HEJJA! :D

helgen blir nog lugn, kasnke marknad imon, karuseller för halva priset jue ;D annars blirre nog att skura formar & andra grejjer på bageriet :)

ååh, til veckan så ska ja få börja träna igen :) , för nu orkar ja inte vänta på att ja ska bli mer frisk... de går ju såå segt..

max, jag hoppas vi hade fel, jag hoppas att en flodhäst kan bli ett vackert fullblod, elelr ått sånt kanske lite att ta i men man ska väl sikta emot stjärnorna, inte sant?

olle är btw hos pappi, vilket på minner mig om att ja borde ringa & gratta I, hon fyller idag. hopppas brossan hare fint nere där :)

jobbat idag, sen åkte jag & mami in till blge & kolla runt lite & käka på greken , mumms!

nu ska jag tatag i min promenad , rätt skönt att int eha en dator hemma, (ibland iaf) man hinner med så mkt mer, men städa rummet verkar ja ju aldrig ha tid för ;D hahah men måste väl göra det med nån gåmg inna mamma får spunk totalt :D

kom på en liten anna grejj första delar av rihannas låt cyr, stämmer läskit bra in på mig, varfööör?


puss & sköt om er //claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0