sunshine,

altså skolan & folket där , ni mitt liv kort & gott, pojkar ja tror inte att ni vet det men ja smälter för er, ni är störtsköna va & en på sitt engna lilla vis! gillar er starkt!
men bygggirlsen är ändå nått alldeles speciellt !

idag åker ja in till blge för att bo där till måndag, i mosters hur, medans domär i new york : )

& imon äre hagafest, pepp som tusan , nu ska ja iaf in på dansgolvet & röjja ;D hoppas på lite bättre lycka denna gång ; ) haha, men som sakt jag & divan hare ju i oss tydligen : P

i skolan idag har gått segt men vi har hunnit göra jätte mkt : ) sköönt som tusan eftersom vi låg ganska så mkt efter :P

hm, nästa vcecka lovar jag att ja ska ta tag i min träning men just nu orkar jag inte (A)

pusspuss/ en glad & paarty sugen Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0