underbar liv,

eller? just nu kom jag precis hem fån ett av våra berömda kusinkalas, har faktiskt börjat uppskatt min släkt mer & mer, känns som om ja fakltskt kan skacka med dom : ) tog olles cross hem btw, KUL! om han säljer den i sommar så komerm ja söörja...! hah men ja lär ju vart en vacker syn iaf, svarta strumpbyxor, svart tygskor aprikos t-shirt klänning, jacka fullproppad med godis & en as nice fox hjälm som topppen på verket , haha

fick föresten 500 kr av moser för att ja tog hand om huset i en vecka :D ja menar , ja var glad bara för att få bo borta ett tag : ) & olle fick tröjjan som dom skulle köpa åt han där borta, as snygg var den, så gissa vem som kommer låna den ?(A) JAAAG ! :D

hm, åååh nu har ja tjockat som en get hela helgen ! aaah, tjockisjag, men imon ska ja träna :D iaf ett core pass, phu ja komemr attvara döööd!! & ikväl äre dans som gäller :D men alltså den där rackans uppvisningern är något att oroa sig starkt över!, jag kommer antagligen behöva jobba på genrepet, eftersom att jag inte vågar säga att ja ingetligen måste va ledig, för säger jag de så finns det risk föa tt ja ionte kommer få jobba nå mer alls.. & de vill ja ju inte riskera, så alltså kommer ja få hoppa ut första gången på senen inför ca 500 pers, & dansa halva dansen längst framm! AAAAH!


sitter här & drömmer om en egern bil , en bubbla ska de vara & den ska bli min till sommaren ;D isommar ska jag & sandrish på raodtrip , vi behöver bara en chafför, men då måste ja ju ha en bil först :D får väl säga till mamam att de är säkrast om jag övningskör en engen bil ist för att utsätta hennes bil för fara ;D

men nu måste jag plugga lite matte & pyssla med lite annat jox.

pusshejs/ claris!

p.s snacka med mamma om tattuering idag, vi testa rita upp den , NÖÖJD! så nästa månad kasnke det bär av till ludvika för att där bli märkt för livet , nervööst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0