snart klar,

men mitt första svartjobb ;D hihi, bara lite tapetsering kvar som ja ska fixa imon! till råga på allt så verkar dom bli riktigt nöjda med mítt jobb :D fun

jobb imon, bara 4 dagar kvar nu :D !!! riktigt riktigt skööönt !


haft lite globala tankar på senaste tiden ,
som att jag  går & köper en massa kläder som både är dåliga¨för miljön & för alla a¨fattiga folk som jobbar med dom, tror att aj sak skirva ett klago brev till hm, & säga att ja tycker att dom får börja sälja bättre kläder... eller så ska ja börja sattsa på secondhand.. hm.. nått ska ja gö iaf,. :)
& sen så ska ja tvinga min familj att börja sortera sopor, alltså alla måste väl dra  sitt strå i stacken´näre gåller att rädda planeten eller?!
läste en artikel om den nya trenden innom hedersmord idag, helt sjukt, nu hettsar dom tjejjerna att bergå självmord ist!!!! GALET!! vadå ska man inte älska sina barn??? :S
 VART ÄR VÅRAN VÄRLD PÅ VÄG??!


& tioll råga på alla världsproblem som jag ahr snubblat öbver den senaste tiden så har min bror gått & blivt totalt skruvad, ja står inte ut med han, bortskäämda snorunge!!! och de känns ju genast mkt böttre när mamma säger ungefär så här till han ; olle om de inte va för att clara jobbade så mkt så skulle inte du får ens hälften av vad du får nu .. !
de känns ju jäkligt bra, helst när han inte ens kan plocka ur disken ur diskmaskinen när mamma tjajtat en hel dag!!! SNORUNGE!!!


haha snacka me krullet igår, inte så mkt mer att säga om han än att han är lite knas,,, & nej jag ska nog inte till grekland med dej lilla grabben ;) haha

dreeeamboy är gone  för ett tag :/ kanske lika bra  att ja försöker komma över de där nu .. skulle ju inte skada aif..


en anna liten parantes i min tillvaro är att ja skaknar mina byggersh ! bara 14 dagar kvar nu sen äre back to schoool !

nu ska ja sova aå att aj pallar måla imon :) 

sov sött // claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0