svaaaaart jobb, trallallallalaaaa!

nu är ja klar med daniels rum :D äntligen, har dock inte fått betalt än men ja så at dom att dom skulle fundera ut vad dom tyckte de var värt , för ja har inte en aning ..

dessutom sa mamma att om ja lägger pengarna som ja fåt på en
ny mobil så kanske hon hjälper mej med lite pengar till den :) för ja behöver verkligen en ny ;)

alltså jag måååste träffa få träffa min dreaaamboy nästa vecka bara snacka lite med han lixom kolla hur han är, de skulle va myyys.  :) så snälla lilla gud, kan du hjälpa mej med det ?
 

      vårat kök :)      vårat kök :)   daniels rum :)

Colbie Caillat - Realize

``If you just realized what I just realized
then we'd be perfect for each other
then we'd never find another ´´


jossan ringde nyss, luch imon med henne & max , roligt :)

aja nu måste ja sova omja ska palla måla imon, bara 2 dagar kvar nu ! :D:D

nu ska ja sova puss&sovsött// claris ♥

ps. jag saknar mina tjejjer & ledigheten, nästa vecka blirre party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0