varför vill du inte ha mig?!

åååh ja blir galen , ja vet ju inte ens vad du vill! & inte kommer ja få reda på de heller, de enda ja vet är att du tycker att ni växt ifrån gymnasiefester ..
jag blir galen..!

idag har ja verkligen bara lodat runt på riktigt , fick lov att låna jossans mössa eftersom mitt hår va så äckligt..
tro de är dax för mej att fixa till min sömn, få ett liv igen lixom , va & träna idag , pallar varken träna eller käka rätt utan sömn, så nu ska j abara diska & sen SOOOVA : )

btw så åkte bror & mami nyss in till sjukan i falun, han hade ramlat på crossen & skulle sy ihop nå i knäät , lille broren <3

ciaoo & sovsött // lodis claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0