261208

boorn too be wiiiild!, den & typ några andra små små bra texter inspererade mej & sandra till att fetsa igår! :P haha trött & sliten & jobbandes gav vi oss in i festen med vinboxen i högsta hugg! fullsomenkatsrull & very happy blev resultatet, & en väldans trött clara på jobbet idag, men de är sånt man får ta, lever ju bara en gång right?

kom på en sak på jobbet idagm ett litet ljus gick upp så att säga, jag är en social pratkvarn & gillar inte att dammsuga i ensamhet! nope inte min grejj, jag hatar damsugare!& damsuga ännu mer! aja glömm damsugarna!

annars har ja väl flacka runt på jobbet & inte gjort så mkt vettigt, lite skumm känsla idag, men de löser sej nog, back towmorro!

nu ska ja snart sova, skönt & på måndag sa ja sova hela dagen lååång ! skönt!

justja julaftonen blev mys, i love my släckt very much! & klapparna va very nice, thanks mami! spec glad lev ja för mina nya bindningar till brädan, desv'rre låg de ju bara en i kartongen, me lådan va ju snygg iaf ! haha ska fixa till de på månda för på tisdag tänker ja tälta i backen ! nån som är på ?

aja nu ska ja verkligen sova, eller nart iaf , fasen ja kommer somna imon & ja vill fessta, partygirl på ingång! synd att ja jobbar alla roliga dager , & föresten gissa vem som jobbar dagen efter NEW YEAR ? juste JAG !
men ja menar man lever bara en gång, !

justja snorvalpen väkte mej im orse, gullunge ja börjar sakna han! iaf så hare han fått en typ 5 år gammal & väl använd digitalkamera i julklapp, lyllo! haha stackarn! ibland fattar man inte riktigt allt!

sooooova puss&kram/ Claris♥

Kommentarer
Postat av: marie.

VAR MED I MIN TÄVLING SOM JAG HÅLLER I, DU KAN VINNA PARFYMEN SOM ÄR PÅ MIN SIDA :) KOM IGEN NU! :) skit god!

2008-12-26 @ 21:21:50
URL: http://mariearakji.blogg.se/
Postat av: claris

inte så sugen på att käka de du ! ;D

2008-12-26 @ 21:27:00
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 21:28:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0