flowerpower,

har jobbat idag, känns bra , 500 kr för fyra timmar är väl helt okej? helst näre handlar om att stå & små prata med alla tanter, som är så snalla & rara så här nära jul. men eftersom de inte va så mkt folk så fick ja lite tid över & gjrode lite julmys till mitt rum, är förövrigt de enda juliga på mitt rum, görutom min enorma sora julgran (men de finns ju vissa som påstår att den ite är så julig ;) ) haha

nu ska ja kila & städa rummet, kanske skulle få upp en jullampa elelr va man nu kalalr det iaf, lite stämmning, mer jul ge mej, typical! förövrigt så försöker mamma få mig att jobba på julafton! njetack!

shoohejs/ Claris♥



julmys al la me




ja har tråkigt, haft hela dagen, haft en lång prat stund me snadrish, i gonna miss you like hell!!!, näru är i afrika !
sen har ja & emelie kollar runt på en massa lägenheter & kollat massa kul prylar på tradera, älskar stället! & ja hitta en lägenhet ! snälla tomten ! ! ! give me ! I have been a nie girl ;)  aja nu sk aja snicksnacka lite me snorungen innan han åker imon, han ska ju fira jul hos pappa, den lilla svikaren !

aja sov sött / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0