radikalt for fucksake!

jag vill gö nå oväntat, som sagt sandrii ja betalar du klipper! :D ooh yeeeeh, ja vill göra nå kul nå hänsynslöst & galet! haha va nu de ska va, just nu äre att sitta & pyssla med andra saker än vänsterpartiet i skolan, woooow tufffing, naat..

justja imon äre kriig me syon, jag vill plugga som en galning har aldrig kännt mej så osmart som jag är nu, jobbit & enda chansen att ändra på de  är att tvinga syon låta mig lägga in föer kurser, jobbitt men bra om jag inte ska sluta som en total nolla på botten i en stor sjö eller nå,

btw så ska ja & linis ha katalogkväll nån da i veckan, haha de måste ju finnas nån? eller? :) va vare vi sa , bara att hoppa rakt in i det utan att va rädd, shit jag är skit rädd!

i missing you, bajs, nejnej ja ska fixa de här men åååh, skaaaakna!

romme idag, ska kolla allt hure funkar & förhoppningsvis hur vi ska jobba med :) hoppas de är nå trevliga folk som ja ska jobba med, :)

nu äre vänsterpartiet som kallar ! hejs! / Claris♥

welcome to the dark side,
waaah ja blev medbjuden på sånt där när man tar kontakt med andar,
höll på att skita på mej bara vid tanken!

p.s JAG VILL HA EN DATOR!
nu äre exakt 26 dagar kvar till rean gott folk & jag är Glad!

Kommentarer
Postat av: lina

haha, kan bli komiskt :D

2008-12-01 @ 19:58:22
URL: http://linaannajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0