Hallå !

sjuk dag & sjukt kul natt, eller iaf en del av den...

igår var de skola som vanligt, vilket innebas SÅGNING! inte kul, men tro det eller ej men nu står det två halvfärdiga bockar där! gjorda av mej & emelie *stolt*... men lite besviken på mej själv, orkade inte va så noga med uppgiften innan..., så det blev inte helt rakt, vilket lennart så klart märkte.. men bocken ska iaf bli perfekt !

sen kom sandra in till stan & så gick vi på kuppan, och självklart så kunne ja inte låta bli att köpa lite små pyssel.. de blev en t-shirt klänning & örhängen : ) + kycklingsallad

innan stan va ja in på svea, jag vill inte va sjuk, jag vill Träna... så nästa vecka tänker ja bo på gymmet!

igår kväll vare fest med mkt knas! vänners ska inte bråka, fattar ni inte det, puckon! s
en när de laggt sej så vara dans på g, & vi dansa hela natten lång, vilket var kul, kul, kul! men de blev nog lite för mkt av de goda går märkte ja ida när ja vakna & de va mörkt ute...



filurat lite över dej med.., du är söt & har humor, och är helt min typ av kille. meen meeen, knepigt de där.. får väl se va som händer, kompisar iaf?

kom på att ja verkligen gillar min klass, allihopa, kalas balandning av folk, så de känns lite jobbigt att vi ska splittras.. men vi får ju ha kärnämnerna tsm iaf : )



bp1a

Bp1a



figure me out..., tänk om ja kunne få träffa nån som verkligen förstog sej på mej


hare fint & puss på er / Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0