Hallå !

``- Jag letar efter något att tro på´´, snott från nån tidning..


panik, skulle ju välja idag vare ju tänkt, men när ja precis har fått klartför mej att de blir murninga för min del, då komemr lennert & säger att de kunne fixa en specialare med plåten så att ja slapp byta till falun, vilket innebar att ja inte kunde bestämma mig iaf.. !, men de lutar mot murning iaf, men ja känne ratt de kan bli lite jobbit att gå där men pga personerna.. men men, går ju för min skull & inte för deras.. & den så ska ju typ alla andra gå måleri & då käns de som om man komemr tappa kontakten med dom & de vill ja ju inte! "/

denna dag började rätt bra iaf , trevlig pratstund med snadra på bussen, kanske inte debästa samtalsämnet men ändå !, i'm on your side !

sen så trodde ja att ja skulle behöva va själv, men då upenbarade sej ju albin : ) & han blev sur för att ja inte va där & ringde & tävla om nån sälen resa, men sen kom han på att de va gratis, precis när dom gjorde reklamen för zookorrarna, så han ringde in till rix morronzo! lite små nervös va han allt, men sen så tog de en bra stund 6 vi börja babbla på om en massa saker, när dom plötsligt började snacka med han i telefonen & ta en massa information, haha då va han nervös ! ; ) & sen sa dom att dom skule ringa, & de dröjde ett bra tag & vi satt där å lyssna på radion, men så plötsligt säger dom att dom ska ringa dagens zookorre Albin i säter!! haha då blev till och med ja nervös, sen när vi hörde hur dom knappa in nummret så blev han ännu mer nervig, hihi men sen klara han de galant ; ) haha, roligast å hela dan !

mått lite små skummt hela dan, på svenska börja typ gråta när ja läste mandys novell, skummmt! vet inte vad de är med mej för tillfället! & sen till råga på allt, så svalde jag korken på min nya stiftpenna! haha, då rät ja igen fast av skratt! haha

nu sitter ja & väntar på att bussen till blge ska gå så att ja får åka in & boxas, med emmsan : )

sandra bli frisk & pappa tack för samtalet idag som kasnke hjälper mej att kunna bestämma mej vad ja ska ta : ) <3

ciao & puss // Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0