Hej igen !

glädjeämnen

Är glad, sanckade precis med min kusin som ja inte träffat eller pratat med på år! de va kul,kul : ) nått som skulle va kul är om vi kunne fixa en typ kusin träff eller nått, vill verkligen träffa alla! har verkligen funderat över släkten på sistonde, kommit på att de är rätt bra attha folk som delar samma blodsband,  de känns tryggt. några man alltid kan lita på! därför ska ja försöka lära känna min släkt bättre, & de började ju bra idag med anders : ) & nästa steg är att följa med mamma, mormor & mostrarna ner till nyköping på freda på begravning (r.i.p). & där hoppas på att få träffa min tremänning som tydligen ska va rätt lik mej... skulle ju va kul om man kunnde lära känna henne lite bättre : )
 men den som ja saknar mest av mina släktingar är iaf min pappa! han sa förestan att han skulle komma upp hit till travbanan om utbilda några i nått, om ett tag, får väl hoppas att man kan lita på det då. men helst skulle jag vilja atthan kunnde komma upp & vara med på mitt möte med min mentor om nån vecka, när ja ska välja inriktning i skolan.. fast det är väl bara attt glömma, han hinner inte & tror inte atthan skulle åka så långt bara för det heller : /
nån annan av mina släktingar som ja ofta tänker på är farfar, han & pappa va lika varandra på nått vis. & han va alltd den där som busade med oss : ), om han levde nu så skulle han nog vara den personen som fick en att tänka till på båda de ena & det andra... precis som pappa.. hoppas du har det bra farfar<3
& farmor, henne måste jag åka & hålsa på någon dag, längesedan nu, eller nej inte så längesedan, men skulle vilja pka dit så hon får lära mej sticka mönsterstickning & bara snacka lite skit, för de finns ingen som har så sköna kommentarer som hon!

& nyss ringde vickan & fråga om vi skulle åka te backen imon, ROLIGT, äntligen nån att åka med!

slutet av feberuari & halva mars kommer va underbara för mej ( hoppas jag )... först blir de thailand i två veckor från den 22/2 till 8/3, & sen på måndagen efter så åker ja till trysil med skolan & bygggirlsen : ) & dagen efter vi kommer därifrån så fyller ja år : ) - LYCKA

& med tanke på trysil så borde ju en viss person åka dit han med, och vem vet kasnke ser han i backen  imon med .. det skulle ju inte göra så mkt! men med tanke på stekarens lilla bus, en super fin bild på mej (inte!), som han laggt ut på sin bilddagbok, så lär han väl inte vilja kolla åt mitt håll igen! tack kussen för hjälpen!

Sov gott & dröm sött / Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0