hejs, hejs!


fundersam & sparallig

måste bara få ur mej lite om min går dag, eller iaf en händelse, haha lite lätt röd i ansiktet? ja

vi, jag, emelie & mark, satt på ritningsläsningen & snackade oss som vanligt igenom den eftersom de är tråkit & man inte fattar ett skit! emelie börja snacka om epapojkar, och hur illa hon tyckte om dem, ja sa inget för ja tycks ju gilla den, haha. men iaf så satt mark där & mumla nått om epa pojkar, men sen började han kolla på mig & skulle säga nått men tystanade. ja fråga va han tänkte säga, men han bara ecch.. men sen efter nån minut så sa han, clara säger (& så sa han ditt namn) dej nått? & ja bara ah, lite lätt skenerad.. han bara ja ja hörde att du va med han på den där festen.. & j abara ja & hur kan du veta det då? då drog han till med värstingen ; ja du vet vi är gamla barndoms kompisar han & jag!! hah ja trodde ja skulle dö , & emelie bara satt där & garva , haha de känns som om ja verkligen väljer mina offer med omtanke ; ) haha

ny solstråle hittad : ) , sööt pojken i klassen! största smilet i stan & störtskön hela han, känns som ja hittat nån somkan bli en perfekt kompis..! me likes you , you know! : )


i helgen ska v i iaf ut & festa, kanske träffa nån skoj person, vem vet ; )

& funderat mkt på de rä med att man ska ta livet med en klackspark, men fågan är vad man ska ta lätt på och vilka saker man verkligen ska bry sig om..! hm, ja verkligen funderar.. för vissa sakner skulle ja nog behöva ta lite lättare på & andra ska ja inte ta lättare på eller rent utav satsa mer på.. men hur ska ja kunna välja vilket ja ska sattsa på & vilket som typ ödet ska få bestämma? skolan helt klart en grej att satsa på, men de är gansaka lätt att låte ödet bestämma över den ; ) synd nog.. känns som om ja bara svamlar om en massa jox som ja inte fattar, men det kanske är de som är grejen att ja inte fattar.. & om de är så s'är väl frågan när kommer ja att fatta? snart mkt snart hoppas ja, men där är det igen ska ja låtea de va & låta ödet bestämma, eller ska ja verkligen fundera natt & da över det? hm, klurigt värre.. man borde nog köra lite helften helften, men göra nått halvdant är inte heller min grej.. ska de va så ska de va lixom.. men ja tippar på att ja får fortsätta fundera över mina klacksparkar, & vart ja ska rikta in sparkarna så att säga

igår skulle ja ju spinna men alex hade ja ju tänkt men , men min gårdag va ju inte precis perfekt på många sätt, så naturligtvis så var väl spinning biljetterna slut när ja kom, så ja fick träna själv : / men de vas köt att cyckla iaf : )

idag har jag & emelie vart duktiga , vi har nämligen gjort klart våra bockar !!


image2




är vi verkligen släkt du & ja, känns inte så.. vi är så sjukt olika & förlåt om ja inte är så mkt med dej i skolan & allt. men de känns bara så fel, vja passar bättre ihop med de andra...men ja vill ju inte att du ska känna dej utanför för det, om de känns så får du säga till, vet bara inte vad ja ska göra åt de isf, jag kan inte rädda dej. det är du som måste visa dej, inte jag som ska fixa så det, att folk tar dej som en i gänget lixom.. pallar inte det sorry


tog sprutan ida : ), bara en kvar nu innan resan, & med lite tur, så komer vickan också vara där på sportlovet!!! fatta skoj, kul kul, skullle va underbart att klänna nån iaf, & ha nån att gå på äventyr med : )
men på lörda ska vi iaf åka backan som de verkar nu, LYCKA!! & sen på kvällen så får vi ju see om vi råäkar hamna på samma fest, eftersom hon kasnke skulle va på samma fest som en viss annan,, hah väl planerat vill ja lova, väl planerat


``helt förblindad av mig själv och min egen karriär
jag dricker för mycket, men det förnekar jag
om du frågar mig om sanningen så tvekar jag´´- petter

känns så, jag är verkligen hyperfokuserad av mej själv på nått konstigt sätt, visst jag bryr mej om alla andra, men på nått mysko sätt kommer allt i slut änden ändå tillbaka til mej själv.. jag blir seriöst rädd för mej själv när jag inser det!!, sån vill inte jag vara..!


a drop i the ocean , låten är ur fin !


ha de // claris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0