hejsan !

``I dont wanna waste the weekend
If you dont love me, pretend a few more hours, then its time to go´´


nu blirre virrigt!

snälla, sööta lilla du, gud/ödet eller va man nu ska be & böna till, hjälp mej göra mitt liv roligt & intresant...
I need it!

och jag som ska släppa flörten om ca 11 timmar, hm, hade ju planerat att denna helg slkulle bli underbar. men nej, the putt har tydligen åkt till sälen, & alla mina vänner som ja skulle festa med försvann, va hemma eller festa med nån annan... inge kul, inge kul.. mne vafaaan nu ska ja släppa dej, & de va väl ödet som gjorde att vi inte skulle ses nå mer.. hm, flummtankar!, men de kasnke hjälper, haha fundera på en sak när ja vakna, det är nog bara ditt utseesde som ja verkligen gillar.. aja snart kommer du va en av alla killarna i skolan igen, SKÖÖÖNT !

ska göra som sandra säger & tänka på ahn som om han vore värsta tönten, haha de kommer aldrig funka, men man kan ju försöka. .

& nu raggar du på min granne också, kan de bli bättre??!

igår va ja till falun&borlänge mend linnea, jennifer & sandra : ), kul, kul..
saknat linnea som en toka.. ! kommer upp till malung nån helg & åker med er i kläppen : ),
men de hände en liten underlig sak under shoppingturen...

jag blev lite lätt irriterad, varför hör du av dej nu helt plötsligt, om de inte vore för min kusin så skulle du inte gjort det eller hur? skit kul, kompis! hm, trodde inte du va sån,, & sen kommer du & anklagar mej för att ja brukar ha fest utan dej hon mej ! höhö, brukar ja ?? skulle inte tro det, de har inte hänt vad ja vet iaf.. ! så kan du sluta va så sur! 6 föresten så, arför ska ja fråna om du vill med överrallt näru inte ens gillar dem ja umgås med, & inte bjuder med mej överrallt!? hm, nee justeja... nu är ja arg! & lite rädd..

min shoppingrunda igår blev rätt dyr ; ) haha & ja som ska spara till reasn, haha bra jobbat clara. men de är som jennifer sa,ja köpte ju saker till resan, så ja hoppas att deär mysigt med sockor i thailand ; ) haha
men ja gjorde att kap tycker ja, köpte 2 bar björnborg trosor för 100 kr styck, inte illa, & sen ett par skor 6 tre par långa sockor, mys mys : )

sen på kvällen så a ja & sandra i desperat behov av att ha kul, men enfterso de inte fanns någon som ville ha kul så tvinga vi in mamma till stan, väl där blev vi hungriga så vi sprang in på burger king, ( inte gott ). sen bar de av till mariths lägenhet, där sjöng vi lite gran, sen åkte vi till romme & sjöng ännu mer & sen åkte ja ham & sov.. lyckat ?? inte precis.. men men slapp sitta hemma själv iaf.

hm, allt är knas, känner mej såå tråkig, & jag vill inte va en tråkig person.. i mina drömmar så får folk en bild av en störtskön & as glad tjej, när dom träffar mej,, men glömm de i verkligheten! då ses ja som boooring! jag vill va lite glad & pratglad som ja är när jag är full., men ja kan ju inte gå runt & små dricka hela tiden, haha men innerst inne så känns det som om ja verkligen skulle vilja blir mer gladare & spralligare, & de känns som om de är sån som ja igentligen är.. men då kommer de där med att våga släppa in olk & ta risker, in i bilden.. för man kan inte hålla på 6 busa om man inte bjuder på sej själv, & bjuder man på sej själv så iskerar man att folk ser hur man igentligen är, & gör dom det så riskerar man att bli dissad eller att folk börjas snacka.. så de bästa vore nog att förbättra självförtroendet en gnutta & sen lära mej att ta lite risker, när de gäller folk..

bättre självförtroende vet ja inte riktigt hur ja ska fixa, tror att om ja verkligen tränar nu & ser till att inte äta för mkt däliga grejjer så kanske ja iaf kan få minkropp att se lite mer ut som ja skulle vilja,, & om de händer sp skulle en stor spärr släppa.. för de är nog det jag är mest rädd för, att folk ska inse hur stor ja igentligen är, & sen börja snacka.. de vore de västa som kunne hända.. ! & de handlar inte om att ja ska bli pinnsmal, för de kommer ja inte kunn abli om ja inte drabbas av total svält.. & kommer ja då inte gö va ja vet om iaf , haha utan de handlar om att ja ska få känna mej bekväm, i min egen kropp, känna att ja är den jag vill vara, för då tror ja att ja kommer kunna släppa in folk, för då gör de inget om de hånar mej, för då gillar iaf jag mej själv.. lite värre att bli hånad för nått som man inte själv gillar, och försöka försvara de där man inte gillar går inte.. så då erkänne man hur mkt man inte gilalr sej själv & allt blir bara fel, så bättre då att gömma sej & inte ens ge folk möjligheten att dömma en, men de är ju såå tråkit! jag vill ha kul & bli acccepterad som den jag är.. därför sk aja tröäna som en toka denna vecka!

träning är bra, för då får man både lyckokänslor, men blir starkare, man bränner fett & man får kondis så att man orkar härja : ) kan de bli bättre?!! nej,

det här året ska bli mitt år, året som ja arbetar mej uppåt & skaffar mej att namn, jag vil att folk ska kunna känna igen mej, & då ska dom se mej, mitt riktiga jag. men de behöver inte känn aigen mej för mitt utseende, typ ah men hon den snygga bygg tjejen , för är överdrivet, utan jag vil latt som ska känna ingen mej som clara den as roliga bygg tjejejn. Drömmen!

om ja lyckas med detta så han ja iaf motverkat min mardrömm lite, nämligen att dö som en som inte lyckats med nått, att dö som en som integ ingetligen saknar, att dö som en svensson som är som alla andra. jag vil vara speciell, på ett bra sätt & jag vill bli ihågkommern för det jag gör & hur jag beter mej!

och sen har vi ju lilla pappsen & hans family också, va ju och häls apå dom i fredas.. man slutar alldrig förvånas, sen förra gången ja va där har de lyckats skaffa en inneboende 23 åring, 2 underlater, 4 nya hästar, & en ny hund! ingrid va så där överglad som bara hon kan vara, vilket innebär att hon smörar satan bara för at man ska trilla dit & tänka men gud va kul, nu åkler ja ner til pappa nån helg.. men sorrry, jag kan ditt spel vid det här laget..
och om du tro at ja går på ett leende & lite fina ord så tro du fel, jag är nämligen van att handsas med mej, & ja har gåt tpå det lite sför många gånger, & gissa vad? jag lär mej av mina misstag! tyckte de va rätt smart av mej att säga åt er att komma till romme när du undra om ja skulle komma ner, för då slapp ja säga att ja inte ville till er, så nu är de ni som har bollen mina kära pärnon.. & jag försökt faktiskt föregå med gott exempel om ni nu missa det, jag försökte bry mej & ta chansen att träffa er när ja bara va nån mil ifrån.. skolle ni gjort samma sak? knappast...
& hur tänker men när man vi inte setts på typ 1 år, och maninte ens frågar hur de är?, utan bara bablar på om hur bra man är själv & alla jävla hästar?? ah, man tänker inte långt iaf.. vuxna människor, ja fattar mej inte på er!
& pappa, förstår fu hur nära jag ar att börja gråta när ja såg dej ??, sankar dej! skulle så gärna bara bilja träffa j & prata ut om allt.. och som ja skrev jag vill inte tappa kontakten med dej nu! vi måsta komma på ett bra sätt som gör at vi kan ses mer regelbndet, för att träffa dej ca 5 gånger om året räcker inte för mej ! inte på långa vägar! de måste gå att hitta en lösning! de måste ju gåå, eller? 14 mil är ju inte hela världen!

nu är de snart mörkt ute & vad har ja gjort idag ? INGENTING!! ska städa mitt rum snart, lovat mamma det, annars då skjuter hon mej nog snart, haha
igår lovade ja mej själv att ja skulle plocka ihop icoh ta reda på en massa saker idag, göra kalrt en massa saker så att ja skipper oraoa mej över dom i veckan .. skulle va skönt : ) på tal om den kommande veckan, lina ska vi hitta på nått bus? : )

sandrish, vad gjorde jag utan dej?! ingen anig, men då vore mitt lov om omöjligt ännu tråkigare! finns inte ord som kan beskriva din menig i mitt liv, vi är helt enkelt gjorde för att trakasera varandra genom livets alla svängar
- and I love it!



så nu ks aja väl ta & göra nått vettigt , emn nu har ja ju iaf blivit av med lite frustrerande tanker, tack för det! ; )

full fart mot frammtiden //claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0