tjabbatjena hallå!

glad, lycklig, trött, kärleksbesatt

änterligen har jag haft en rollig dag i backen, nu kom ja på vad det är som gör att ja verje sommar längtar som en toka, efter att få kasta mej nerför backarna - VÄNNERNA & allt skoj som man har för sej i backen.. allstå jag & vickan har haft en toppen dag i backen, vi tröttnade på den pistade delen rätt fort, så vi gjorde som vi brukar gö & åkte där de är lite mer annorlunda (hahaha).. alltså där de inte är pistat medt massa stora högar & isberg, det är där vi trivs som bäst, eller på marken garvandes : )

såg en helt del bekanta ansikten i backen idag, men naturligt vis inte den som ja helst av allt hade velat se.. : /
nu va de bara pinsamt, men varför skämms jag ? hallå, klasskompisar ska man väl våga heja på eller? aja ska ta tag i de där, men de känns osm om de inte skulle vilja snacka med mej igentligen.. & den tankens tår ja bara inte ut med, alltså äre bättre att va tyst! men det är ju helt fel, för som de är nu så kasnke dom går & tror att ja inte vill snacka med dom instället!! & det är ju helt knas, jag vill prata med dom , lära känna dom bättre, festa med dom & bli kompisar. & om de ågonsin ska kunna ske så får ja ta & ta mej i kragen & ta lite risker.. läskigt

annars så är ja väl mest trött, funderar på om ja ska ta & våga mej på en resa till värstermaland & valskog nån dag/helg.. men vill ändå inte, hm får se hur de blir.. villj ju lixom inte att de ska få som de vill, jag vill inte va den som ger mej! lite tjurskalligt jag vet men ändå, vill inte verks svag inför dem, då kommer dom krossa mejsom ingenting.. lite dum tanke kanske men så tänker ja. & sen dyker de upp en annan läskig liten tanke, på att defaktiskt kan hända en olycka vilken da som helst & om de gör de så kommer ja sitta här & må dåligt över att ja inte tog chanen & va med dom mer.. KNEPIGT!

imon ska ja färga håret & träna : ), men först ska ja till skolan kl 8.00 alltså ingen sovmorgon för oss imon : /. fast vi har ju estet & det är ju ganska kul...

kasnke får se dej imon med, okej nu låter ja besatt & lite små förälskad, men så illa är det inte, lovar ; )
du är bara så söt & verkar störtsköön, kompisar? ja, tack!

de här med blogg, va en bra ide lina! känns som om ja får lite mer kontroll på läget när ja skrivit ner allt ja tänker på, lite lättare att hålla ordning & fokusera då, testa : )


ensam & övergiven, okejokej övergivan va väl att ta i men de känns inte så mkt bättre, när man sitter själv framför daton & tänker på hur mysigt de skulla va att ha nån att myspysa med... & ja, jag är lite desperat i de där med kärleks grejset, inte efter själva pojken men kännslan, maah ja döör.. för ja tror ju att ja inte kan bli så där upp över öronen tok kär, hallå pojkar ja vill ha motbevis ; ) men framm tills den dagen får ja sitta här vid min datorn ensam & övergiven ! men de måste ju finnas nåt man kan göra, som inte innebäs svält.. ska iaf börja träna igen imon, kan ju alltid hoppas på mirakel ; ) haha, men seriöst, de känns som om man såg insidan så skulle ja inte sitt ahär lika ensam som jag är nu, eller är det där som ja tänker fel? aja de lär ja ju aldrig få reda på, för i verkligehten är de ju utsidan som man ser först, det är utsidan som man blir intreserad av , & inte att man har en ur söt insida, för gissa vad? det syns inte på utsidan !! helt sjukt, & galet dummt.. för de finns ju vissa som boprde se ut som skator om man kollar på insidan, men nej då går dom där & är snygga.. menmen nu sk aja inte va sån,, inte en sån som dämmer allt & alla på förhand, men det är svårt. jag vill ju oxå ha nån, & inte vem som helst utan den perfekta claris typen.. du behöver inte va ursnygg supersmart & allt de där , nej speciell, det är det som min drrömprins är , speciell.. & då menar ja ju självklart speciell på ett bra sätt & inte dum i huvudet!
& mitt i all min kärlekslängtan kommer du, söt, rolig & Speciell (?), inte konstigt att ja inte kunnat släppa dej.. eller så är de min hjärna som har manupulerat emj att tro att ja inte kan släppa dej, inte vet jag, jag tänker på dej iaf...
hmm, hoppas iaf att ja kommer finna den ``sanna kärleken´´ nån vacker dag, men för tillfället så känns det bara jobbigt & långt borta.. kanske ska ta & bara strunta i det & sattsa på bara ha kul istället?, kanske finner nått på vägen? aja, annars får jag väl sitta här ensam & övergiven då, menjag vil inte sluta så!!


du har inte en aning, att ja tänker på dej precis just nu ... - Petter



haha i fredas vare lite skumm stämning, beroende av mej ?? opps, haha. känndes lite skummt, hon gillar nog inte mej , men ja gillar inte skruttisar heller, & bara så att du vet, du är gärna ha han helt för dej själv , ja lovar jag tänker inte röra han, är inte den som gillar att sabba för folk.. men han är en bra & alldeles störtsön pojk så de är bäst för dej att du tar hand om han & är snäll mt han denna gång.., annars hoppas jag att du får smaka på din egen medecin, men jag kommer inte va inblandad men det finns väl andra?!



pernilla & jennifer, I Miss Youf
fika nån dag ?


aja nu ska ja gå & tvätta mina sockor & strumpisar, allt för att ja ska kunna ha klänning imon : ), man kan ju inte gå & bli allt för killig bara för att man går på bygg + att ja måste motbevisa albin, jag är visst tjejjig, gangster ; ) haha


puss & kram/ claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0