tjena mittbena!

( varning för mkt knasiga & inveklade clara tankar)

jag är galen, galen på mkt!

på godis
träning
dig
min frilla
& allt är på grund av mej själv!

f*n, nu har de gått ännu en helg med festande, festande på olika håll, & inte har ja sett skymten av dej heller... min plan va ju att vi skulle hamna på samma fest igen innom en snar frammtid, men den lilla händelsen verkar ju aldrig vilja hända! får se om de blir fest i helgen, & om vi inte ses då, så skiter ja i de här.., för nu börjar de gå för långt.. jag t.o.m drömmer om dej! ungefär samtidigt som du total ignorerar mej...! F**N! vill ju inte bli tok kär i dej, inte om inte du vill ens se mej ...

enligt metro horoskopet;

Du önskar stärka vissa vänskapsband -
kanske finns det någon som du
gärna skulle vilja lära känna lite bättre..


(emelie & ja brukar skicka metro horposkop till varandra när vi tycker att de passar in, & detta gjorde ju verkligen de, haha )

& ja menar de vadå vad ja gått & sagt hela veckan, vi kan väl iaf bli kompisar?? hallå nu säger ju tom med stjärnorna det, eller ja nästan iaf ; ) hihi


``Since we ain't 21, they be trying to say it ain't love
Cause we can't hit the clubs, they be trying to say we too young
I ain't saying that we trying to be grown, I'm just saying that we old enough to know
We got that young love, young love´´ -
Young Love - Chris Brown


känslan, skulle inte sitte fel, nej


känns som om jag borde ta tag i mej själv, börja leva helt enkelt.., kan ju inte va sp svårt ka man tycka.. men de luriga är att välja det rätta & bästa sättet att leva på, & det mina vänner det är en konst! en konst som ja tydligen inte har lärt mej än.. känns som om ja gör allt lite halvdant, med lite kännsla & lite lathet, om ja fick bestämma så skulle ja göra allt till 100% & verklige lägga ner själ på det.. men varför gör ja inte det då?? aah de kan man ju undra.. känns som om ja tappat nått, KÄNNSLAN, kännslan att verkligen vilja göra nått bra, nått at vara stolt över.. nu är ja glad om de blir okej, det ska & brukade bli super. & jag undrar vad har hänt med mej ?

det som detta märks mest på är skolan, helt hysterisk förändring när de gäller mig själv kaan ja lova.. först skulle allt vara perfekt, verkligen nogrant gjort.. men sen hände nått, jag började nöja mej med att de passa lite hav dant & ksnke inte blev så rakt osm de skulle.. är ja bara trött eller har ja tappat en bit av mitt sätt att tänka?

men de är ju inte bara det, hur kan ja ens till låta mej själv att fasnta så mkt , för han.. clara-bella, nu du är det bhög tid att ta tag i problemen istället, istället för att låtsas/tvinga mej själv in i nån sorts malipulerad förälskelse.. jag ska bli lycklig på riktigt & de lär ja knappast bli på detta sätt, så det så.. & om de nu är så att han skulle va de One som jag ska dela min oförglömliga tronårskärlek med, ja då äre så.. men då lär ja ta tag i det på nått annat sätt, ryck upp mej för f*n..

& nu fåre va nog med godis & fett oxå,, mår ändå inte bra av det, & så ska ja ta tag i träningen ... men hur ja ska kunna på mig till detta vet ja inte riktigt.. men nu, inte en godis eller annat tjafs fram tills thailand! nu LOVAR jag det! ah, & veckor, men de är bara de första 1,5 veckorna som är jobbiga..

träna, jag skulle ju träna ida & som ja tjatat om att ja äntligen skulle få träna, slutade med att ja gick därifrån med halva träningspogrammet ogjort.. mådde inte alls bra : /, säger ju det, måste börja käka vettigt.. mår verkligen inte bra av socker & fett, allvarligt & ja fattar inte hur ja själv tänker.. men ja måste ju lära mej nån gång.. imon ska jag iaf på spinning, & då ska inte en magknipandes mage stå ivägen!

va i falun & fixade håret idag också, färgning stog på shemat. efter 1.5 timme så gick en brun & violettfärgad claris därifrån.. , känns lite mysko, men hoppas på att de blir bra till den nya frisyren som ska klippas imon kl 8.00 .. : ) de är ju det ja menar, nu ska ja t.o.m skolka från byggandet bara för att klippa mej, absolut inte likt mej !! men man kan väl förändras, hade bara hoppats på att mina förändringar skulle bli mot de bättre.

annars har dagen varit okej, byggirlsen kan de där med att få en på glatt humör iaf, & att börja dagen med att tälja rygg kliare & karva i frid lyst apinnar är väl aldrig fel ? ; ) var för övrlig för glad för att orka plugga idag , haha

aja, nu ska ja sova för ja ska med bussen tidigt imon : )



drömmar, <3



puss & natti, natti / claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0