tjo!

omskakad till 1000!

först idag, bila ner till norrköping med mamma & mormor. helt okej, lite långt bara. sen träffa några släktingar som jag förmodligen inte sett sen ja var 3, eller nått sånt.. kom iaf inte ihåg att aj va släkt med dom, haha
sen bar de av til kyrkan & där väntade det ännu fler släktingar..

de va drygt, drygt att känna den sorgsna stämningen & se alla gråta.. & ja va så nära, så näara att börja gråta, helst när mormor got avsked av sin storasyster, tänkte på hur de vore om de vore mitt syskon som låg där! jag hade vart knäckt.. men iaf så satt jag där & kämpade emot tårarna.. alla grät, utom jag. men ja kunnde inte, kännde mej för dum, först mot de närmaste, vadå skummt om ja som inte kännde henne så bra sitter där & bölar & sen kännde ja mej dum mot farfar, eftersom ja inte grät under hans begravning heller.. : / & ja satt där 6 kännde mej som ett fjasko..

men de va skönt iaf,, för mormor verkade iaf riktigt glad över att ja följde med : ) & de va kul att träffa hennes söta gamla syskon, & kul att se alla tremänningar som ja inte visste om : ) haha, vi ska nog åka ner dit i sommar,  mami, jag & olle, & kolla vart mormor växte upp & lära känna släkten lite bättre.

åkte igenom kungsör ida, säg skolan & allt , mysko k'änsla, aja vi käka sallad där iaf. sen bara de av til pappa, han blev  riktigt förvånad, hade kunnat börja gråta när ja såg han, lycka. sankar han så sjukt mkt, vill ha han hos mej, han är min pappa & han ska finnas för mej, & hjälpa mej ifenom allt, inte sitta där nere 6 låttsas som att aj inte finns.. okej de gör haninte m,en de känns så , & du du är bara falsk!


vila ia frid berit, & tack för allt !

kommer mer imon men nu måste ja sova,
puss& nattinatti /claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0