10 dagar kvar ,

tills livet får mening på riktigt 10 dagar kvar till lycka, 10 dagar kvar till årets absoluta höjdpunkt!! PEACE &LOVE -08

känns skönt eftersom jag inte är så spec. happy för tillfället, vafansen ja hade ju planerat hur underbat bra allting äntligen sklulle få kännas, BAJS! nej då äru redan lycklig med någon utan mej, lyckade drömmar clara, fint. fasen, de hade ju blivit perfekt, men ja fick inte ens chansen ..

okej , olykligtkär eller känslostörd vad väljer man ? hmm , jobbigt läge. FAAAAN!





jag behöver få bli lite lycklig, snälla!?

& för att göra de hela ännu bättre så ska ja upp & jobba imon .. & så har ja syndat en hel del i helgen dessutom bara för att gåra allt lite bättre ändå! men nu blirre lite lättare att hålla sig till nyttiga rejjer eftersom ja inte har nått att ät ap åjobbet & eftersom att jag jobbar HELA dagarna.. haha men de va - 5 kg tills skolan va ?

idag har ja & min älsklings sandra vart i shopping faten : D
hitta två as mysiga/snygga bh'ar :) , plus ett bar matchande trosor till den ena , en liten grå väska på super rea ! :D ett par svarta shorts & svart glittrigt nagellack (äntligen ) ! och ett par plast skor & lite smink grejjs : ) UPPPIGGANDE !

sommarens partylåt??  haha :
http://www.youtube.com/watch?v=khZ-YSsn6qk&feature=related

vill fira midsommar i leksand med alla andra barn, skull einte va helt fela tt bara få härja runt & värma upp lite tills p&l : )

aja nu lära ja väl gå & sova pallar inte hoppa in i duchen nu, ananrs lär ja väl dö  på jobbet imon eller åka på en feeet utskällnig eller nå annat trevligt eftersom om ja inte sover så kommer ja säkert räkna fel på all växel..  ajaj happy hour.

sov gott & drömm sött / Claris

p.s
jag har iaf dom sätaste vännerna på jorden,
igår va ja ju lagomt happy efter min lilla upptäckt,
men när ja kom til sandra så hade dom gjort en rosa cuppcake till mig
med en ko på : ) söötungar <3
d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0