aah,

hah igår, igår hände det! jag stod på jobbet & gjorde kartonger & tänkte på typ ja, festival grabben , & så när ja kollar upp så står han dääär! aaah , vadå jobbigt läge eftersom jag naturligt vis förvandlades till en tomat! trodde seriöst att ja drömde, men nej där va han, & som pricken äver i;et så vare ja som fick lov att hjälpa han, hah ja typ stammade, små skaka & va hel vimmsig, så om han inte har insett att ja faktiskt gillar han lite extra nu så måste han va lite efter , haha för de kan inte ha vart så lätt att missa ;D haha aja sööt va han iaf, han vänta tills ja vände mej om för att säga hejdå : ) ,, maah ojoj den pojken skulle ja kunna bli tok kär i , & då menar aj verkligen så som man ska känna !
jag kanske inte är känslomessigt efterbliven ändå, bara lite kräsen ;) haha aja ja gilllar pojken

btw, imon är ja leeedig! wihoow!

jobbat sen i onsdags :) snart blir ja rik !



okej nu blev allt BAAAAJS! fett me bajs tom ! kolla precis runt lite på bdb, & fick syn på en bild som fick mig att inte att killarn ja gillar gillar en annan som definitift inte är jag ,, f*****n, visste det, nu tänker ja gå ner & ducha & åka till mina älsklings tjejer & inte alls tröst käka en massa bajs äckel socker/fett gejjer, nej för de lär ju finnas fler som han ? jamenar finns de en så läre väl finnas två! meeen vafansen !
BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS! BAJS!


dom kan väl inte tyck om varandra för evigt, kan dom ?

jag tänker iaf fånga the big love!
skit i om de inte är en festival pojk ,
jamenar nän lär de väl finnas ? :S


pusss// Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0