byfirande & en brännbollsspelande mormor

today hade vi midssommarfirade i byn , haha lite old men hallå te är en tradition vi håller hårt på , aja iaf dagenshäjdpunkt var när mormor spela brännboll, tuffaste mormorn i stan , *stolt* , själv var ja ju inte lika entusiastisk till hela brännbolls grejjset eller till nått av de där med att samla hela byn.. för så kul är ju jag , man ja menar, jag gillar inte att umgås med min brors kompisar & brännboll har aldrig riktigt varit min grej, för de innehåller två av de saker som jag inte gillar ; spring & kasta :P fast att se mormor gjorde att da var värt det : )

haha men innan vare kul iaf : ) de börja med att göte hämta mig på jobbet i fin bilen : ) & sen så gick jag in dit med lite av rosorna som ja fick på jobbet idag & som tack för de ville g. bjuda mij på öl. hahah sööten, men ja sa att ja inte va så haj på att dricka öl, så då fick ja en cider ist, hah jimmie , inte alla som sitter & dricker cider med sina hyresvärdar ; D hah me loves them !

fick föresten veta vad ja ska få i lön denna månad :D fyratusen :D:D gööt lixom! men sen när ja räknade ihop va hade köpt grejjer för så blev de ju en hel del så jaa, ajöss med den lönen på endast blommor & krukor, haha bra jobbat ! men idag fick ja lov att låna hem 5 st svarta krukor, & ja ska ha dom, punkt slut, för dom va as snygga & o, ja får för mej att flytta hemmifrn så kan de ju alltid va skönt att ha lite snygga krukor ;D haha

annars äre väl inge spec, fick min daim glass idag så nu har ja tjocket som tusan & defenitift inte gått mina 10 000 steg.. men de är ju nästan midsommar, de är helt sjukt de är midsommar redan & va har ja gjort jobbat ? ! 99 timmar hare blivit denna månad, jag har sålt blommor i 99 timmar! då är ja fasiken värd en feting lön ; D

skulle plantera ihop lite blommor idag på jobbet till en tjej , & så kom hennes dotter in i växthuset, hon fick syn på mina fingrar & skrek, "du har ROSA nagelack", haha sööt unge ! hon va typ lika galen i rosa som jag ! :D


tyckte att den passa bra:

och där går lyckan, lyckan
som aldrig kunde bli
där går nån annan istället för dig
där går nån annan än vi

adjö romans, adjö romans
de kunde de inte vara
hur det nu kom sig
du hade din chans
men det är över nu
det är över nu

skjut ingen imorgon, imorgon
du kan skjuta idag
kyss ingen imorgon
du kan kyssa idag
du kan kyssa idag åhhh

Håkan Hellström - himmel blå himmel blå

nu äre exakt en vecka kvart tills vi får leva livet mina kära vänner! <3

puss&kram // Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0