glassugen & trött,

såg dessutom nyss en hög men mys bilder på festival pojken som aldig kommer bli min pga att han redan är lyckligt kääär! aja livet går väl vidare antar jag, meeen varför blir aldrig som ja tänkt mej, jag lever endast på drömmar..

förövrligt känner ja bara får at gråta eftersom jag vill käka glass, men inte borde & får att ja har ont i huvudet & är trättare än ett litet bran...

dagarna på jobbet bara rinner förbi & snart äre midsommar & efter de p&l <3

en liten bra sak är att vi nu har fixat bostad i stan för torsdag& fredag : ) en lite mindra bra sak är att båda mina mostrar, plus mamma & grannens vuxna son kommer vara där & jobba med lite olika grejjer, JOBBIGT!

idag köpte jag äntligen en vit orkide på jobbet : ) den var skit fin & as stor :D & den är min alldeles egna !

bar bestämt mej för att ja ska försöka gå ca 10 000 steg omdagen :) lyckades idag iaF : D


nu ska ja ner & dricka lite te & sen soova : )



okej ja gick inte & la mej, eller jo ja la mej i soffan & kolla på orangutanger, sööta små utrotningshotatde varelser de där, sen gick ja & satt mig vida datorn & kolla runt, då kom ja på vad ja tänker göra nästa sommar, jag tänker åka till london eller usa & vara aupair, så fåre bli, jag behöver ju lära mej engelsa lixom & att komma bort fårn de här tråk landet vore juinte fel direkt : D  sov gott again then ;) haha


hare fint och sov gott allesammans : ) / claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0