kväller ,

orkar inte gå ut & gå, har precis spacklat klart köket för dennan gång! Jippie!

imon ska ja få träfa mina bygggirls<3 äntligen, har saknat dom som en toook! & på fredag så ska vi försöka komma in till falun & kolla på lite enligt lina "äckliga" studenter :D & kanske ser man en viss annan person då oxå, skulle ju inte va helt fel ;D

vill shoppa ; rosa regjackan på h&m, ett bar svarta shoorts & ett svart nagelack : ) nån som vill med nån da efter jobbet? : D

sugen sam satan på att käka nått lite halvt onyttigt, hm, ja menar ja ska va duktig imon men idag äre min sista dag som glatt sommarbarn! så imon blir ja duktig på alla vis, ska både tjäna penagar & käka nyttigt & träffa min älsklingar!


"Ooh, I don't wanna be by myself"
"Ooh, don't wanna be lonely"
"Why ain't anybody lovin' me?"


Hold on, hold on, be strong
My child, hold on, hold on, be strong


maria hukaas storeng - hold on be strong

såå sant, jag vill inte va själv nå mer nu ja så spunk! villinte va ensam på kvällarna när alla mina kompisar myser med deras killar, & jag vill inte tvingas säga godnatt till mej själv varje kväll, & jag hatar att behöva sitta vid datorn bara för att ja inte har nå annat vettingt att göra eftersom jag är lonly!
sååå i sommar äre spaning som är mitt mål, tänker lära känna festivalpojken men funkare inte så får ja väl hitta nån annan då ; D

lite mer än två veckor kvar nu tills peace & love -08, & jag är pepp, med stort P.... vi måte bara läsa de lilla problemet med sovplats & alkohol ses är allt annat klart okej kansek skulle behöva lite käder  menmen de räknas inte ;)

nu har de gått snart en vecka på mitt sommarlov & de har faktiskt varit helt okej, just den här dagen har väl inte varit nå höjdare precis, men dom som har innehållit sol & bad med mina tjejjor har varit MYYYS : )

love you girls, don't forgett it !


p&l -07

nu ska ja ner & kolla om ja kan hitta nå gott :P haha bad!
 sen ska ja sova så att ja pallar sälja blommor imon , vill ju inte gärna ha en till utskällnig ;D

puss & soov sött// Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0