mot nya mål,

med nya metoder, va & kolla på film hos mändy igår, jossan & sara va där : ) sara hade börjat käka gi mat, så ja blev lite sugen att testa.. så här sitter jag & är jätte sugen på glass ;D menmen, jag värde sätter mitt nya mål lite högre! så nu ska ja inte käka nå kolhydrater eller glass m.m fram tills p&l, måst eju testa om de funkar ; ) ja tror/hoppas att de kommer gå hyfsat eftersom ja kommer jaobba den mesta av tiden, vilket innebär att ja inte har tillgång till nått att äta, förutom attjag får gå runt & stirra på glassdisken, menemn de får ja väl stå ut med. för när ja når mitt mål så ska ja ändå shoppa nya kläder som en tok & då har ja ju ändå inte råd att lägga penagr på glass nu ; D de va 5 kilo tills skolan va?

aja dagen har varit lång & jag är galet trött, har ont i axlarna & är allment sovsugen.. mamma är grining & jag vill gå ut & gå & är inte alls så särsklit sugen på att spackla & slipa köket.. ! menmen nu har hon tydligen hittat en ny tapet & hon är deppi över H som satan , han skulle tydligen ha nån fest & hon saknar han som satan, stackarn, mamma du vet att ja älskar dig! därför tänker jag gå ner & spackla & lipa lite snart & sen ta en efterlängtad promenad & sen SOOVA!

varje gång ja ser dej, eller föresten de räcker med att ja tänker på dej,

undrar hur ja ska få mitt sommar lov att gå ihop? men å andra sidan de är ju bara ett sommarlov.. jobbba & slösa!

funderar kraftigt på att köpa regnjackan på h&m, som idag näre regnade då hade den vart perfekt! jamenar 300 kr äre väl värt att vara både torr & snygg?! okej den kanske inte är så snygg men frään ären iaf, haha

när vi kolla film igår så testa vi även bh'ar, kul kul men dyrt dyrt,

hörde att de va nån på skolan som tagit livet av sej , :( :S fan va läskigt, de är helt sjukt, r.i.p!

ååh, ja kommer aldrig orka fixa köket idag, jag är helt trött!


 vart ute & gått nu iaf, sköönt.. & nu ska ja bara fixa lite & sen duch & sen äre äntligen sängen för min del : ) var ju & kolla på film igår & sen sov jossan här, & vi snacka ju en heel del så inte så konstigt att ja håller på att tuppa av nu : D

jobb imon , jipppie !

sovsött/ Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0