(gammal, hitta den nyss, är sen typ april) when you try your best,

allstå, jag behöver någon all snacka med, skulle ge allt för en storebror eller värsta värstings underbara kusinen för tillfället, men ja har ju alltid min sis , miss you girl, MÅSTE hälsa på dej nån dag , innan ja blir galen på riktigt...

& i skolan , där är allt lie mer kans än vanligt, den där pojken som ja tänkt lite extra på de senaste dagarna gör allt lite svårare, & om ja inte blir normal igen very soon , så kasnke ja sabbar vår fina vänskap, som jag är så sjukt glad äver, för du är verkligen super skön!

en sak som ja faktiskt kunnat glädja mej åt idag är att M & jag kommer riktigt bra överrens, eller om vi ska säga som så, jag är nog den enda som inte blir galen, jag är inte sån en sån som blir galen , vet inte om de beror på att jag bar är för feg för att säga nått eller om ja helt enkelt har längre stubin än resten av världen.. ja föredrar att tro på de sista,
men iaf, de kännsom om han (m) faktiskt tycker att de är helt okej att jobba med mig med : ) kul , känns bra på nå sätt, att jag lilla jag kan bli accepterad av han & om inte annat så äre säkert bra att lärarna ser att man kan sammarbeta med olika sorters personer... men han är nog nästan den i vår grupp som ja jobbar bäst med, för då kan man jobba som man vill & vara sig själv.. behöver lixom inte varra rädd för att han ska tycka att jag ät för seriös eller nått , vilket kan vara ett problem näre kommer till dom andra.. känner mig som en stenseriös tönt som hetsar som tusan, men jag är inte en sån som klarar av att inte bry mig , jag bryr mig ! jag vill att vi ska bli klara med huset i tid tex, & jag vill att huset ska bli bra , även om de inte är så viktiga grejjer så vill ja attt dom ska bli bra , därför kan nog många se mej som lite över töntigt seriös ibland.. & de är ju inte heller kul, men lärarna gillar det nog ..

va lite allmängt grinig idag i skolan efter att emelies grupp fått gått, kändes lixom som om ingen brydde sej, alla bara satt & gjorde igenting, hallå vi ska gjuta på fredag lixom! :O aja, de är nog bara ja som va lite trött & kännde för att överreagera ..

när vi kom hem idag kännde jag bra för att sova , men när ja laggt mej i soffan så ringde sandra & frågaom vi skulle festa hos fredrik, men när i gjort oss klara & åkt med mami in till stan för att hämta vinet , då säger han att dom tar de imon & att han skulle till krogen , BAJS!

puss/ Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0