hejsan!

fan nu är huvudet fullt av skit igen , fattar inte , de är två saker som tar upp de mesta av platsen, pappa & den fucking ensamheten. fast jag ör lite som mamma & hennes hus köp , näre väl kommer nån så blire inget av iaf, vågar inte riktigt släppa taget,... tappa kontrollen lixom.

kom på en sak häromdan, när ja cyklade hem, alltså jag har inget vettigt att leva för?! eller? BAJS! & ännu mer deprimerad blev jag närja kom på att de enda som ja verkligen ser fram emot är att festa, & träffa folk, alltså vad håller ja på med?!

& just nu vill ja bra slåss, skulle va bra skönt att få ge på nån en feting smäll, hm undra om olle ska få bli mitt offer, eller så ska ja gå & sova , men ja har cp humör, vill bara få ut allt! men de slutar bara i att ja komemr gå & lägga mej & gråta eller nått, FAN!

igår skulle de bli fest me byggisarna & sandri, vi skulle åkt till fredrik, men inte blev de så inte nepp, så vi va hos mandy : ) men synd att de ligger i min släckt att bli lite föör hm, lelös? av alkoholhaltiga drycker : P haha, & lilldivan hade tydligen gjort en clara sa han haha vadå clara! ja är väl inte den enda som mår dåligt ibland?:P

men iaf tbx till de som ja tänkte få ur mej, jag är så sjukt glad att ja har mina byggbrudar! ni är loverly : D
om ett skratt förlänger livet så kommer ja bli odödlig med er <3

känner för att göra nått galet, vill få mamma att köpa hus, vill ha nått att ta hand om , en hund skulle inte sitta fel, eller en bäbis (emelie ja kommer & hälsar på tjorven nån dag : ) ), nått som man kan känna sej lite stolt över, behöver bli lite väckt tror ja, för just för tillfället så känns det som om ja bara flummar runt. men hur de ska gå til vet ja inte, pappa snälla kom hit & ta hand om mej , i neeed you : ( & så fyller du 50 i år, tänk om du skulle ta & försvinna på riktigt, lite dumt så att inte ta tillvara på tiden nu, meeen varrt går gränsen, för vad man ska behöva stå ut emd, jag vet ju att jag inte mår speciellt bra av att vara där, jobbigt! gråta nu känner ja att de skulle va skönt,

kanske borde kila till kuratorn, hm, rätt stolt att ja faktiskt klarat mej i nästan ett helt år helt själv nu : D , men de märks ju att de kan va skönt att ha nån som förstår sig på hjärntrassel att snacka lite med, & hon ariell eller va hon nu hette verka ju rätt okej med,... så kasnek ska ta & traska dit nån torsdag..


jä'la kärring! fattar inte vad du tänker med, men jag vet vad du gör, jag känner dej bättre än du tror , jag skulle kunna sänka dej på 15 sek med de rätt orden, & dom finns där på tungan, men nej ja är för snäll & kasnke lite för feg, men du är annu fegare . kan du inte bara vara tysk, låta mej leva, utan dej . jag har redan gått , följ inte efter, de är synd de skulle va kul om vi kunde träffas & så , men jag mår inte så bra av att du håller på 6 leker med mina känslor & tankar. men de skulle inte skada om ja kunde få träppa min pappi mer än 10 min..

allt känns bajs, men de går nog över, hoppas att även den älskade spysmaken i munnen goes away soon, verry son ; ) som sagt de ligger i släkten, haha fast jag sätetr tränderna haha

pussilipusspuss //claris


tillsammans är man mindre ensam,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0