bang bang shoot me in the head

ååh vad jag vill ha dator , helst en rosa bärbar, men tjena den kostar tolv TUSEN! jippie som hittat, !

duktiga jag har snart beställt min brors julklapp, & blir snorungen inte glad nu så ja då vet ha inte va ja gör...!

mycke har de välhänt sen min dator dog, sälv again, dumma jag, meen jag är ett pucko så äre bara, don't want to hurt you!  kommer sakna dej, eller sankar dej rättere sagt !

snart äre juuuul, & de är KUUL! yeesbox, paket, juldoft & snö kan de bli så mycket mysigare?

föresten, ja har tom lyckats få jobb! :D:D grattis mej ! romme alpin, langa hamburgare! fun, eller hoppas på de !

har dessutom kommit på att ja inte pallar när flk inte inte gilalrvarandra eller går ihop? psykologtips; man ska bara plocka de bästa ur folk & skita i de dåliga, på så sätt kan man umgås med alla, för alla har nån bra egenskap. ( & nej ja menar inte att man ska utnyttja varnandra!)

hmm, imon äre dans & öppethus, & den 14 äre uppvsning & är skit nervös redan nu !

känns som om de har hänt alldeles för mkt den sista tiden för att jag ens ska kunna komma ihåg det .. nått som jag kommer ihåg är vårt festande , mee loves you very mutch !

nu ska ja va ligte social & mindre tattig ciaaao! // Claris♥

lonley.se ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0