I'm still alive

yeeesbox, trore eller ej  men ja leeever! & dagen till ära så äre sockertoppens birthday! wiihoo, eftergårdagens vinare, hamna hon på en madrass på mitt golv, & imorse fick hon tårta på sängen! haha grattis sandriiis, honey!  & du tack för att du finns i mitt liv, vet inte hur skruvad ja hade varit om ja inte haft dej & kom ihåg att du ALDRIG kommer bli av med mej inte ens näru vill det ! sorry men sant, för i vissa fall måste man få va lite egoistisk ;D haha jusstja dessutom lyckades hon ju sälja sin mobil igår, bara så ni vet om hon inte svarar , toka! :D<3

annars så hm, händer de väl lite små saker hela tin, vi är typ klara med vär sista mur nu, jippie bara rullskiftet kvar ! bra jobbat team fredrik and clara! hoppas bara att håkan gillar resultatet, aja jag börjar faktiskt tycka att de går lite bättre nu , riktigt riktigt sköönt faktiskt, de blir nästan rent, de ni !

imorse vakna ja rätt tidigt mådde lite halvbra, så ja satt mej i soffan & kolla på camp rock, åååh happy face! blir man nå glad eller?! jätte glad!

tror ja börjar ta tag i lite grejjer nu, eller jag hoppas att jag börjar med det, beställt julklappar, boka körlektion, köpt nyårsklänning, börjar nästan känna för att plugga plus att mitt rum nästan är het städat! goddie

romme öppna idag btw, fredrik & ja skulle ju dit men nej nu skulle han tydligen spara pengar, töönt !vädret va ju inte de bästa iaf, så de va väl lika bra antar jag.... men de hade vart kul. ska dit på måndag & kolla runt eller nå sånt, hoppas ja får börja jobba, typ nu :) skulle inte sitta helt fel med lite pengar för tillfället, har ju kommit på den lysandre iden med löshår & rastaflätor vilket = dyrt...

nu äre nytt lv, nya vanor & inga fler jävla meserier, jag hatar att va en mes, en obetydlig liten snorunge som i slutändan inte ens lyssnar på sig själv, & hur ska då andra kunna göra det? I'm sick of it! så nu ska ja bli en bitch, en riktig satmara som säger precis va hon tycker och tänker, okej kanske inte ska gå så långt men en bit av de ska ja iaf försöka få in i järnan..... vill ju inte sitta ensam kvar & dö dom den där som ingen kommer ihåg.. största skräcken någonsin, att ingen skulle veta vem man va eller sakna en om man dog.. hemskt ! ! ! alltså äre time för mig att bli lite mer bitch & säga lite mer saker som ja verkligen tycker & lära mej bråka. dummt ja vet men om de är nått som ja verkligen är kass på så äre att bråka, jag hatar när folk är sura på mej & ja tänker aldeles för många & inveklade tankar för att folk ens ska fatta averför jag är sur, & säger ja nått när ja är agr glömmer ja iaf av att ja sagt de sen, inte alls bra. mitt nya projekt är alltså att lära men bråka & bli lite bitchig ( på ett bra sätt ) .

för ja tycker faktiskt nått jag med, & ja har principer & ja gillar inte heller vissa människor, & ja finns ! pucko!

om livet ändå va en dans på rosor då skulle ja greppa vinflaskan & dansa hejvilt, men så kul ska vi juinte ha de, så de är bara att hålla sig nykter & ta tag i skiten.. synd nog..

snart äre mellandagsrea & då ska ja köpa en egen dator! äntligen äntligen, känns som om mitt huvve håller på att spricka av allt, måste få ur mej lite


gillar inte tanken,


nu ska ja gå & plugga eller gö nå annat "roligt", hare bra & va rädd om dej! / Claris♥



This is real, This is me,
 I'm exactly where I'm suppose to be,
now I gonna let the light shine on me,
Now I've found, who I am
 There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me





Kommentarer
Postat av: linda

ska du börja jobba på romme alpin ? isåfall välkommen till dalarnas trevligaste ställe :)

2008-12-04 @ 21:53:54
URL: http://lindaemelierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0