drottning över ett liv, ett liv som är mitt!

tjenixen, hello tjabba! greeat dag, förutom ensamheten på kvällen,grabben som ja väntade besök av blev sjuk : / inte sett hn på ett tag nu .. menmen de får väl bli när han e frisk & kry : )

mitt pluggande är en katastrof! ja kom på de igår när ja märkte att ja va på sid 20/150 i min engelska bok som ja skulle läsa ur tills idag, greeat! så inatt läste ja engelaka bok så de bara rök om de vill ja lova, de rök bosktavligen, iaf i min hjärna ! haha de är ju rent ut sagt sorgligt , har läxor i allt , eller allt utom murning ! illa, eller de är inte ens läxor de är sånt som ja ligger efter med ! så den här vekan kommer stavas plugg, antagligen nästa vecka med... BAJS!
men en bra grej är att ja tydligen iaf fick mig ett litet vg på bokredovisningen idag, trotts att ja va nervös och inte satt still en sekund under min redovisning! haha mongo jag

sitter & snackar me klasson, bra länge sen man snacka me den tjejjen, hon verkar lika klok som vanligt, skulle va kul att träffa de gamla tjejjorna nån da. kolla läget lixom, som vanligt blire väl inge seriöst av den tanken, men de vore kul om de blev de nån gång : )

ida i skolan såg vi en don't drink en drive film, de va lite små jobbit, eller så vare bara ja som fick de att bli jobbigt vet inte riktigt, blev lite små hispig iaf & på tisdag näste vecka skulle vi troligen till tenoren & se på snuskiga filmer om de där, vet inte riktigt om ja är så haj på att gå dit, känns som om ja kommer bli lite knas.. aja ska snacka me håkan,

känns som om ja vart lite splittrig de senaste dagarna, med allt & alla.. men nu känns de lite bättre, träffade sis & snacka ett slag, snacka om att den människan kan få mej att snacka om allt mellan himmel & jord, I LOVE YOU! & ja våra päron är ett slag försej, vilket vi klargjorde ännu en gång.. & ja dom är verkligen störda, hoppas de rasar snart & att dom kommer krypande tillbaka snart , i need it they need it, rädda pappa död eller levande? känns som om de är på väg dit, nytt hus, nya projekt, nya grejjer som MÅSTE fixas i panik, ny stress.. stackars lilla pappsen, lider med dej, kom till mej jag tar hand om dej, snälla?! de va ju för dej som ja börja på bygg, typ iaf, för att få nå mer gemensamt,skapa en liten bro som skulle leda till ännu lite mer dyrbar kontakt med dej,men nej de elaka trollet han ta dej innan ja ens hann halvvägs över bron! FAN ! I DON'T LIKE YOU, YOUR BITCH!

& nu försöker ni håva in brossan med, & hur fasen ska ja lyckas väcka upp stackarn, vet hur de är , vet vad som händer, men va kan ja göra bara titta på medans ni plågar han ? de går väl inte, jag vill inte se honom gå inegom de jag gjorde, de gör för ont & jag vill inte se mamma gå igenom samma plåga igen! jag har redan skadat henne tillräkligt & nu mår hon bra , snälla låt henne göra det också... jag ber, förstör inte mer nu, vi behöver få bli en normal familj men normala relationer till varandra, låter de så dumt? nej skulle inte tro de va .
GE UPP NÅN JÄVLA GÅNG & SKAFFA ER ETT NORMALT LIV, TACK!

hah nu till nått lite roligar, de berömda byggbrudarna slog till idag igen & gjorde en packt mit mej, angående barndoms vännen , HAHA MONGOS! hela morgonen gick åt till tjat om att ja skulle visa vem han va, medans ja gick & kolla in i väggen för att missa han om han skulle råka dyka upp. men ja på väg till matten han tydligen jossan före med att visa dom, utan att tala om för mej att han satt där .. så när ja gick till matten & räka kolla åt sidan så kolla ja rakt in i ögonen på han, blev lite sckräckslagen & kolla upp, rakt på mina älskade vänner som stod & as garva & peckade på han! vilket ledde till att ävern ja börja as garva, stackarn såg helt rädd ut, 6 ja som ville säga hej & lära känna han ! mongobarn! HAHA men ja gillar er ändå <3

men funderar på att försöka snacka med han , om han nu vill det efter dagens händelse ;D haha fattar om han inte vill! men de vore kul att lära känna grabben, aldrig fel me lite nya kontakter, right ? ;D

insäg just precis nu ett att de är ett stort skämmt alltihop, kallar ni de för familjeliv, ? att inte ens era egna döttrar vet att ni håller på att flytta bland annat! ? jag blir så matt! jävla idioti

btw, så är ja rätt sugen på att shoppa gärnet, hitta ett par adisas skor idag, som påminner om sånadära nike skor som ja dregglat över i ett antal år nu, enda skillnaden är att dom bara kostar 343kr ;D inte helt fel, så imon blirrom mina! :D idag shoppa ja ny bh men matchande rosa trosor ! pretty! & sen ett par fårskor, dom billiga som alla har, otroligt men sant, var ju att ja faktskt kunne ha dom trots mina vader! :D jippie happy haour!

nu sk aja kila ner & dricka lite te med mamsen, eftersom de bar är hon & ja hemma, bror är ju fast nere i helvetet men hoste, & eftersom "hon" va hemma hela dagarna så kunde ju hon ta tand om han de kunnde ju inte vi, så nu ska ja & mamman hare mys hela veckan medans han "myser" där nere haha , så de kan bli!

puss& tackför avskrivningen, de va på tiden! sov sött // Claris♥

p.s okej ja saknar honom kanske lite då, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0