galenskaper!

hihi igår kväll blev de fyllebowling med disco feeling , me brudarna! ;D vi ha hör & drack innan sen åkte vi in till stan & försökte spela bowling, haha ja förlorade mitt pricknings sinne rätt fort är ja rädd , hihi. & sen testa ja på att göra övertramp, nu vet ja att linjen inte betyder att de är fusk om man trampar över den utan den betyder livsfara!, ja sprang över kom nån meter sen låg ja huxflux på rygg! HAHA
jennie vann & ja förlora ...!

sen gick vi ut på stan, tröffa lite folk, bland annat min barndomskompis som bor bredvid min mormor & morfar som ja har kollat igenom hela skolkatalogen ett antal gånger för att hitta, ja visste inte att de va han ens, men rätt va de va så börja han snacka om min mormor & morfar & sa att vi brukade leka med varandra när vi va små.. trodde inte påre först men de va ju han! TUFFT! samma sak igen ip1a & min kusin går i hans klass, HAHA pinsamt clara mkt!

sen träffa ja divkussen & his friends, lite senare sprang vi på marcus , sköning !

LYCKAD KVÄLL!

nu ska ja försöka va lite duktig & läsa ur min engelska bok... hur nu de ska gå till vet ja inte .. men men ja måste väl ! .....

ciao// Claris♥



    mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0