jag håller på att bli galen, galen på riktigt!

jag måste ut nu ! håller på att dö av pluggning & ändå har ja typ inte gjort nått , jag blir så matt de går så segt! & jag har ont som fan ! FAN !

ciao// en matt Claris♥

kommit på en sak, i skolan förra veckan på svenskan så fick vi läsa en text med ord, sär alla bokstäverna i oden var omkastade,  de såg ut som när ja försöker skriva på datorn! HAHA
så alla som försöker läsa de ja skriver, spelar ingen roll om de är sms, bdb eller blogg, tränar omedvetet på de där ! tacka mej gott folk ! HAHA


Kommentarer
Postat av: lina

hahah, har du faktiskt lite rätt i :D ibland är det riktigt knepigt att förstå vad du vill ha fram :D

2008-10-20 @ 22:11:45
Postat av: claris

haha jag vet om det & försöker bättre mej, men ibland när jag blir lite ivrig så går det inte så bra ;D haha

2008-10-20 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0