rackarns datanördar,

jag fattar inte ett skit, jag fundarar ju på att göra bloggen offisiell, men innan de vill jag ju snoffsa till den lite, haha, ja menar ja vill ju inte att alla ska fatta att ja igentligen är heelt kass på datorer, vill ju ha en fin blogg jue ;D haha  men problemet är att ja inte ens fattar vad ja sitter & kollar på , jag kan inte de där med kodning, inte min grejj, om ja ska fatta mig på ett problem så behöver ja kunna ta på det inte bara se det! jag är en praktisk person inte datanörd ! haha

för då kasnke jag en vacker dag blir en riktigt blogg nörd, allt handlar om att blotta sej, läskigt men bra?!

aja nu ska ja ner & laga lite köttfärs sås & gömm resväskan som ja inte pallat plocka ur än ,, opsi!
sen blire att åka till mandy & tapetsera & sen vet ju inte hur kvällen lutar, inte så hilmlans pepp på party faktiskt för en gångs skull.. !

ciaobella / Claris



ägnat dagen tillatt sno bilder & fixa lite på datorn, alltså inte pluggat ett skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0