underbara familjeliv

underbara allt! min underbara familj är mogo & min axlar har fått spel, de känns som om ja ligger på spisen 24/7 så mkt bränner de i dem! aootch!bara att försöka ha bra h¨llning al the time, enda som hjälper. men de är ju så fett jobbit ! haha

aja yesterday bjöd på lite allt möjligt, först bar de av till hedemora på morgonen, där måla ja lite fönster & hjälpte mamma med de som hon behövde hjälp med,... ;D

de var väl efter det som alt börja kukaur igår, mamma ville att ja skulle följa med & övningsköra ner & hämta olle hos pappsen, snäll som ja är så gick ja väl med på det, fast jag inte ville, övningskörningen kändes väl så där, menjka kan ju medela att hade de kommit en älg hade vi varit mos..
väl nere hos pappa så vare bar ahn & olle där, plus typ tusen hundar & hästar som ja aldrig sett, funlife!, själv kännde ja för att hämnas lite, så ja gick runt där lite & va måttligt intereserad, han ville visa mig både de ena & de andra, men nej ja gav igen med samma medel som han har när han är här, så när han ville visa de nya badrummet så sa ja lite lätt nej vi har brottom hem , gav han en kram & gick ut till bilen.
sen att ja i bilen satt & grät av längtan till han va ju en annan sak, nu vet han hur de känns när nån man saknat asa mkt inte bryr sej & bara skyndar sej ifrån en, närom äntligen är där,
ärligt talat så sumpa a nog värsta chansen, för han s¨åg verkligen sårad ur & för en gångs skull så vare han som tog isiativet att ge mej en kram när ja kom dit, igentligen hade ja bara velat följa med han på sitt jobb, bara sitta där & plugga, bara få vara lite..

justja, snorungen till lille bror fick ju tydligen en ny mobil av pappsen i förrgår.., dator, bredband, epa & ny mobil, inte illa måste ja säga. aja de är väl inte de ja bryr mej om , ja skulle va glad om ja bara fick träffa pappa...
BAJS! aja får se om ja tar mod till mig & åker ner nån dag över lovet.. vi får väl se,

när vi åkte hem så plocka vi upp sandrich, sen käka vi morötter & kolla på film, ungefär lika muntra båda två.

aja nu måste ja ta tag i mitt liv, hemma fårn skolan idag bara för att plugga så nu måste ja plugga, ligger efter i ? typ ALLT! : / ändring pågår! svenska samhäll engelska & matte, toppen!

aja nu vet ni vad ja gör idag iaf ,
puss&kram / Claris♥




snorunge!
han är faktiskt min pappa också ävern fast de kanske inte märks så väl,

funderar på att slå hompn en pling inom kort!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0