tadidadi, hihi

mitt lov ahar väl vart heeelt okej hitills :D okej de enda ja tänker på är håkan igår, men äre så konstigt eller? värstingskicken!

hm, mitt lov? började i hm, fredas, då gjorde ja inget, eller jo vi fixa klart amandas hall :) mkt fint blev de :D sen hm, kolla vi idol, ja & tjejjorna, efter att vi skingrat oss blev de jobbletande för min del, nu ska ja hitta ett jobb så äre bara! lördagen, sov jag, sen städa ja min garderob, äntligen ! fick faktiskt in alltihop , i ordning tom! GOOOD WOORK CLARA! hoppas bar de håller sej så ett tag nu , men som vanligt så äre väl bar aen drömm. sen kom sandri & jessica hit, wiljam va med ! :D han är så sweeet de lilla bllmonstret, haha. han är vild ge han bullar ! haha sen kom lina & co. trevligt att träffa dom, länge ja träffa nattsan! meeen ja sen kom jennie , & efter henne albin, filip & emil, stackrarna han bara va här i ca, 10 min innan ja & lina kläckte den undrabara håkan iden!! :D haha vi hade ju inget att gö, så d kom lina på att vi skullepå håkan, ja tveka lite när ja såg atat som satt på mitt rum, men sen blev de som de blev, haha. dom stack vi fixa skjuts pengar & stack in till falun i vråål fart! tog ut pengar & fick redapå att dom stängde dörrarna in 10.15. haha typ 9.50 va vi typ i onäs, bra planering säger ja bara, men skare va impuls så skare ! ;D haha , aja efter att vi tat ut pengar så åkte vi för långt så vi hoppa av vid ok & sprang, kom väl dit max 5 min innan dom stängde dörrarna :D hah men vi han & därä mötte vi upp johannie & kydish !
sen vare håkan för hela slanten, dock ett litet avbrott på ca 20 min, på av brandlarm, annars va allt kanon! rätt hes idag , haha undra varför?

ida har ja vart en bra dotter & hjälpt mami me källaren, stackarn blir beflyttad ner dit, men nu äre fibnt där iaf : ) willythe vale va med en sväng också HAHA, dagens! hon kan va rätt fun när hon kommer igång, min mamma ! haha.. sen har ja v'äl bara gått runt här, färgat håret på amanda, skickat bilder till pappsen, käka kebab, & ja vart social me mormor & morfar .. : )

torsdag? hm , ska ja va hemma & festa eller åka till papi? hmm? ! han ringde ju i morse & väckte mej, skulle tala om att dom köppt huset, ojj förvånad att han berätta det , nej nu va ja lite elak, men de känns inte bättre.. så varför ska ja missa värsta festen för att umgås med dom ? när ja ändå vet att ja inte direkt mår toppen av att vara där? kasta inte bävrar i trähus eller hur vare? ;D haha, ne men seriöst, ska man välja de man tycker är kul eller ska man välja nån man saknar men mår mindre bra av ? svååårt

imon ska vi börja med snorungens rum, eller ska ja säga willy the vale HAHA , aja take ska bli vitt & vi ska fixa tapeter. hm, snacka om att vissa glider på en räckmacka! ligger & kollar på tv medans andra fixar allt, snorunge, snorunge, SNORUNGE! fattar inte att ja är släkt med han ibland , han borde va adopterad elller nå ? för vi fungerar inte ett dug lika, fast jag ibland bara vill sälja han så kan ja inte låta dom ta han, måste komma på nå sätt snart att rädda allt, rädd han mami & papi, få han att fatta va han pysslar med, han får inte falla dit, vill inte att han ska hamna där ja va , nej nej inte han ! måste bar komma på nått som verkligen fungerar, men vad?

okej, imon äre ja som tar tag i allt, jobbit men de är tvunget, imon äre ny veck nya tag , ska ju tom skriva in mej på körskolan?! :D fixa bankkortet & ja vem vet ? !


hihi, happygirl_91! bland äre så lätt att få mej på bra humör ;D hihi tss, ...

pusss&kram nattinatti / Claris♥


HÅKAN !

p.s nu du lini, nu har ja facebook ;D haha


Kommentarer
Postat av: lina

haha, ja, jag märkte det! :D

2008-10-27 @ 15:38:51
URL: http://linaannajennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, men ja fattar absolut ingenting! :D

2008-10-27 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0