allt på en gång?

okej ja vet att ja är störd, & ännu mer säker vart ja när ja upptäkte att ja höll på att börja gråta när jag satt & läste om mitt stjärntecken på internett, haha. men snacka om läskigt! de stämmer ju så sjuuukt bra, även om jag inte vill hålla med om precis allt, men mycket stämmer exakt! blir man nå rädd eller? jag blir, men samtidigt lite nyfiken, ja menar fungerar det verkligen så? att man får olika personligheter efter stjärnorna? jag äljer att tro det iaf, för det låter lite mysigt, vi är alla små stjäärn barn lixom, de låter väl inte helt fel ? men lite läskigt äte allt, hur kan dom veta allt de där? lite på hittat läre ju va, men de stämmer ju så bra ? aja ja villiaf träffa en sån där som kan kolla exaktr hur stjärnorna stog när man föddes, & sen berätta hur man är som person, bara på fränt kolla va dom säger & kasnke med lite tur få lite lättare att förstå hur man fungerar. för det har då inte jag den blekaste aningen om ! skulle kanske va ett plus.

min dag & dom senaste dagarna har varit bra snurriga har kännts lite som om jag har sprungit sicksack upp& ner, precis inte så enkelt, har inte ens vetat åt vilket håll ja ska gå.. men nu tror jag att ja har landat lite en aning iaf. känns bättre nu ,

hoppas du verkligen vet att ja har varit som ett grått monster utan dej, jag klarar mej inte alltför länge, hoppas allt är löst nu & ååh jag bara älskar dej !

idag har ja inte gjort ett skit, faktiskt inte ett skit har ja gjort, skönt ? njee! sova de va skönt men de andra, försökte tom gå ut & gå en sväng men mobilen typ nästan dog & de va snorkallt! : / 

annars har ja mest käkatmorötter & kollat på jetix. inte helt fel, vissa är ju lagda åt barnpogrammshållet & ja råkar visst vara en av dom..

just nu sitter ja här & väntar på johannie ! :D vi ska kolla på film, men ingen av oss hade nån bra så det blir en dålig, skitsamma skönt med lite sällskap!

olleboy drog te pappsen ida, bajsbarn, ja vill oxå, okej kanske inte just nu men ja vill ju träffa han , inte alls avundsjuk, nejnejnej , inte de minsta!

för ävrigt så fundarar ja på att skicka min jobbansökan till romme just typ nu , eller just typ snart, jätte snart senast den 3 november skulle den va inne, ojoj brååtom, men den är ju klar & allt, allt smöör som finns är på papperet & nu ska de vara skickas. hoppas hoppas, skulle va skönt att få lite pengar iaf. om inte annat så fåre tyst på mammi , hihi.

nu äre bara festdarna kvar, imon blire stan för att köpa grönt tyg till min tingeling outfit, hoppas att de inte är allt för dyrt, annars vet ja inte vad ja gör,  min älskade lilla mami har ju gett mej köpförbud, inte  för att ja vet va de ska vara bra för men ändå, här står jag utan pengar med köpförbud, bra tajming meen ja är på såå otrooligt shopping humör! ge mej vintermys prylar, eller en egen lägenhet, ååh va mysigt, med den där blommiga blå tapeten ja såg häromdagen. då såg ja dessutom en leopardfärgad tapet ! dööfräänt ! :D olle har nog rätt, min lägenhet kommer bli sjuk, och antagligen kommer ingen annan än jag trovas där men men, haha.

fick lite längtan efter tomten & julen idag, hitta ju den fina rosa julgranen på rusta & efter de hare varit kört, jag vill ah jul & snö. och int eblev de bättre av att linnea sa att hon skulle åka till malung & ha snöbollskrig, & ännu värre blev de när morfar ringde & sa att de snöat hela dagen i mellsta. I WANT CHRISTMAS, NOW!

men iast får ja väl nöjja mej med haloween, inte så pjåkigt de heller om man skippar allt som har med spöken att gö , ungeför därför som jag sattsar på tingeling, ville ju va defin först men kom på att e va lite väl svårt, allvarligt går det ens att klä ut sej till en delfin ? om man ska kunna gå & röra sej? tror inte det, så jag testa inte ens utan släppte min lilla ide rätt fort...annars hade ju tomte eller pingvin varit en grejj, men nej tingeling fåre återigen bli min grej

nu komme rsnart johanni & ja ska skcika grejjset till romme

pusshejs & tack / Claris♥


p.s glömm inte hökögat ;) haha


skynda dej !

Kommentarer
Postat av: Valskogbon Berit

Såg din blogg på bilddagboken och tittade in. När jag läste "dööfräänt" kunde jag föreställa mig dig säga det och började skratta haha. Du borde komma och hälsa på världens bästa (eh..) föredetta 8E-människor :p

2008-10-29 @ 21:36:28
Postat av: clara

hahaha kalrt, funderarde nästen på att åka ner nu en svång på lovet, men de blirre inte så.. klart vi måste ses nån gång! :D

2008-10-30 @ 00:17:12
Postat av: emelie

vart kikaru på internet? jag vill mä se hur mycke som stämmer :P

2008-12-11 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0