ingen ny mobil ,

nee för dom lura mej, ja trodde ju självklart att dom skulle sälja den närom hade den ute i butiken men nej, på onoff så harom inte varorna som dom visar.. lite små iriterad ,vill ju verkligen ha den & det idag!! GAAAH !

aja skolan vaväl okej ida iaf :) imon sk avi mörja mura på riktigt , scarry !
idrotten va kul i da om man hade orkat ha kul , men med min träningsverk som tydligen även tagit på hjärnan så vare lite jobbigt ..

ååh idag har ja äntligen fått träffa tjorven ! hon va nog den söötaste lilla tjejjen ja sett, ååh så sööt & glad :D stolt storasyster emelie ? :D SWEEEET!

träffa sandra & linis på kuppan , kolla runt köpte lite nödvändiga & onädiga grejjer.. som alltid ;D

I just want your love, thats al,

nu ska jag & min träningsverk ut & klippa grasmattan , suuukhh! hade ! // Claris♥


attans de fanns ingen bensin igräsklipparn ;) men ist fick ja vattna all ahennes blommor, men va gör man inte för lilla mamsen ? :)

faaasen, ja tappar greppe om mitt så h'älsosamma liv som ja lyckats kämpa mej till, glass cholkad (!), chipps & mackor slinker ner allt mer ofta, iaf om man kollar sista veckan, bajs, ja va ju så duktig , men ja ska bli duktig igen , ja ska ta tag i de, för de ska bli en pigg höst inte en slööö.. alltså ska ja börja träna, städa rummet & äta sunt regelbundet! de blir kanon & somm grädden på mosen så ska ja sovva ordentligt ! de komme rbli kanon, nu äre full fart mot frammtiden ! lätt att säga nu när ja nyss klämmt en massa chips, oooh duktigt! men alla måste väl kunna lära sej nån gång eller?!

min ekonomi är en annan sak som gör mej lite dålig till mods,
lista på saker ja vill/ behöver ha:
- nya skor (typ dc), - röda adidas tröjjan, - MOBIL!, - stickad lång tröjja, - beställa min beställning fårn hm, ( väska,strumopr & strumpbyxor), - vinter jacka ( modell varm), - sjal & vantar, - grå leggings, tror de va allt nästan, justja skulle de gå så vill ja gärna ha ett par nike skor ;D ojoj mamma kommer få spunk , justja me tanke på henne så har ja den perfekta fördelsedags presenten/julkappen till na , hela sex and the city boxen ! :D kanon !

hmm undrar va min lilla "lista" kommer kosta mej ? ca jaa kanon ca 5500! plus att ja är skyldig sandra 500! & allt partande som ja hade tänkt ha råd me den kommande tiden ! aja de får väl gå på nå vis, får väl tappetsera nå rumm !

mamma lova att hon skulle hjälpa mej me min lön & fixa sparkonto & grejjer så att ja kan skriva in mej å körskolan & de :) & sen shoppa allt eller nästan alllt ja vill/ behöver ha :D

aja nu äre sängen, dansen börjar imon ! nervöös, precis som vanligt :P sov sött & ja vill ha nån att mysa med! // Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0