packar som en gnu utan vatten, alltså ingenting alls.

faasen att de ska va så sårt att få ner lite prylar i en väska, fasen att ja ska ha så svårt att fatta att de är lite bråtton .... AAAAAH BRÅTTOM !

jag ärlsar mina byggisar! & då räknas ni alla, tom snorungen söder & dissar finnes som lät mej åka buss själv idag!

när ja kommer hem ska ja bli nyttig & duktig & framföra allt ta reda på va laktosintolerrant innebär, inge choklad & glass inte smör & inte mackor ? mitt nya liv verkar de som ..! ingen daim & saltlakrits glass för mej alltså ! : /

bye bye nu ska ja kila & hafsa ihop min packning som nys kom ur tvått maskinen , bra planering!

hare gött så hörs vi pinglor <3 // Claris ♥

hastala vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0