pain in the back,

idag hände de, för första gången, jag var till en riktig seriös massör, & fick massage, nack&rygg- massage för att vare exakt,
ja säger då de, massage gör maninte för att de är skönt, de gör man enbart för att man måste! hon hitta mitt lilla problem rätt snabbt, nacken, sen hitta hon visst lite mer problemområden, typ svanken & rumpan! massera alldrig rumpan de gör ont som F**N! skojjar inte hade kunnat gå därifrån då ! men nacken va ju allra värst, med min fobi & allt, ja rös konstant på hela kroppen i ca 10 min, hjälpte inte hur mkt hon än försökte få mej att slappna av i nacken ja räs iaf, hon tiom fråg om ja frös haha. sen hamna ja i nånn ryggsträckar grej, bättre än karusell :D hon va iaf dukitg eller ja vet ju inte riktigt va ja snackar om men ja tror det iaf :) billig va hon iaf ! :D

men nu sitter ja här & de känns som om ja nyss fött barn eller nå, för min rygg/svank gör ont, den känns som deg ungefär, ska de kännas så ? ja har då ingen aning, får hoppas de går över, annars blir ja arg, arg på mej själv, föresten så hade ja får biffiga bröst myskler tydligen ;D elelr för klena ryggmuskler, ja väljer de första, men de är antagligen de andra .. buhu

så nu ska ja börja stretcha bröstmusklerna, ( hoppas inte tuttarna krymper!) & sen börja hänge upp & ner i den där maskinen på gymme, så kanske ja sklipper besöka massören på ett tag ! :D Jippie!

nu skulle ja helst åka ner till säthögen i hedemora & mysa, kolla på film & bara ha de bra, stackarn har sår i hela ansiktet :S :/ & min rygg är under lagning, eller läkning, så vi skulle bli de perfekta tv teamet ! hihi han är sööt, iaf verkar han de, utseendet har ja inte så stor koll på ;D hihi

nån har snott våra ( murargirlsens) skor, våra nya arbetsskor!! JÄ*LA MONGON! men vi får förhoppningsvis ut nya på försäkringen ! :) imon sk aja köpa lås, tjalallala!


& ja jag har problem med masklukt ;D (eller jag luktar inte mask, ja gillar inte bara när maskarna luktar mask) haha du vet inte vad du ger dej in på gullet ;)

nu sk aja & min rygg gå & sova! :)sov sött, söötpluppar!// en något flummig // Claris♥

p.s jag mår riktigt fucking kanon,
mitt nya jag svävar på moln,
inga problem!
keeeep on gooing! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0