betongkepan är på och av storlek XXXL,

nu har jag slagit till igen, hur lyckas ja ? jag veet! överpepp! överpepp! överpepp! satan inte bra de där med tidspress och överpepp, borde ringa en liten klocka inom mej men nope, allt jag hör är fullt ös nästan medvetslös ! haha hoppas ja inte ställde till det nu bara, sorry folket. men efter ett tag piggna även ja till och dansa lite med det sköna romme folket!

kommer sakna dom, men lite, eller jätte skönt äre att de är slut nu, sluuut inge mer snö inge mer hamburgare inge men gluten-fria-fucking-jädrans-hamburgare! gött säger ja bara, och vilka sköna människor ja träffat, jisses´! vill ni träffa bra folk ? kom till romme säger ja bara vi är bäst!, ni är bäst! dreamteam  

igår vart de en väldans seriös dag på jobbet, lyckades komma en timme försent, glömde lite att ja skulle börja 9.30 och inte 10.30, tur att de va kolungt då, ingen lunchruch där inte. nope så efter att vi fikat och myst lite så fick ja och seleni åka hem, och börja härja! jag vill också bo själv, de va ju super mysigt där hon bodde pinglan! efter att vi va klara så blev de ju lite brottom, in till madde, ös, vidare till personalfesten... trevligt om man bortser från  vissa saker,

skitväder, blir plugg och stickning för hela slanten idag tror ja, fint de! trysil på torsdag, längtar som en gnu!

ciao / Claris♥


Kommentarer
Postat av: SÄB

överpeppade clara träffade jag int mkt av kvällen! =/ men vi synes ju fler ggr! :D:D

2009-04-14 @ 16:01:28
URL: http://fannysabina.blogg.se/
Postat av: clari

förlåååt,! jag är bäst på spontan-fester, för då hinner ja inte bli så pepp :P haha next time!

2009-04-14 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0