glädjefrabriken

idag ahr ja tillbringat ca 5 timmar framför en dumburk med en massa teori frågor, väldigt inspererade, nej inte ett dugg! haah vilket vissa kan ha märkt av, tog väl ca 5 min innan ja tappat både koncentrationen och viljan... så här sitter ja nu 5 timmars plugg, en promenad, lite parkeringsövande och lite mat senare och softar fast ja borde läsa de sista kapitlerna, de får bli min godnatt saga tänkte jag, för ja lär garanterat somna, bra planering clara, som sagt lina vill du ha ett antal tips på hur du inte ska göra näru tar körkort fårga mej, jag har en dröös! haha save it too the last minute, verkar ha blivit min grej, ytinläring så de bara sjunger om det, sorry...

i skolan gåre frammåt iaf, riktigt kul nu tycker jag, fast diagonalsättning va ju inte riktigt lika simpelt som det såg ut kan ja ju medela, men de fastnar ju iaf på väggen ; ) 

nu äre sängen och godnatt saga i form av halk - & människankapitlena i teoriboken, 

sov sött ! / Claris♥ 

 smultronglass och ljusa-för-sommar-nätter,
tror jag blir galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0