home sweet home

yepp hemma idag, skolk rakt igenom, men kännde att de var dax att för en gång skull ta ett rejält tag i min teori pluggning, kan ju va bra att ha en aning om vad frågorna påprovet handlar om tänkte jag... så här sitter jag, precis lusläst tredje kapitlet om landsvägskörning, som sagt så betyder svart sopsäck på en vägpinne att det finns lösdrivande renar, om någon skulle va interesserad vill säga, haha

slen skiner så snart flyttar jag och boken ut i solen : ) sen äre körlektion klockan 5, hoppas hoppas att det går mycket bättre denna gång! inte hunnit räna så mycket parkering men ahr iaf vart ute och varvat borlänges alla rondeller 120 ånger så nu sitter det iaf hoppas jag.... hoppas

nu väntar svarshäftet, ciao! / Clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0