huvudvärk och pepp

imorgon äre dagen ! då stänger romme gott folk, välkommen tillbaka livet och friheten!? haha, men vi har haft kul, och vi har vart ett strålande gäng ! kärlek till hela bunten!

så imon kväll äre fira som gäller, vi firar en strålande vinter och att den är sluuut! JIPPIE! ös!

sen äre två lediga veckor sen blire flower power för hela slanten, tom med student helgen! första helgen på lovet !? glömm det säger ja bara, för då ska vi fira att vi bara har ETT år kvar ! GÖTT! med tanke på det jag vill också på student kryssning, jag vill jag vill jag vill, alla ska ju dit, 1/3 av min klass! haha, fult knep vi är 6 pres höhö, men procenten stämmer ;D

föresten så hörde jag en lite störtskön grejj idag, florida, artisten, han har gett ut sitt privata mobil ummer till sina fans, hur gött är inte de, skön grabb! bra inställning där! höjde ju mitt humör en hel del, hejja!

aja nu äre lite historia eller städa rummet ? hm, aja börjar med lite av varje.

puss&kram / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0