jag har aldrig tur i spel,

men om jag nu skulle bli kär i dej så ta det lungt med mej, - simon norrsveden, den grabbens låtar is great! !

dagen har var trött, bakis & träningsverk, magen har haft en ruff time, slagits med både träningsverk, bakishet & tankeverksamhet i en salig röra, gött mos!

fick ju iaf sluta tidigt idag, halv 12 närmare bestämt, inte alls behövligt eftersom de blev utgåg igår, trevligt trevligt!

filmkollandet blev också hel okej, hahha trotts att alla inte har så bra koll på gustafs geografi, haha

vart hos sandra, lekt datanörd ett tag !

höll på att somna så nu blire ekologiskt lakrits tee & sängen för min del, föresten lycklig tjejj, mitt bredband har tagit nya tag nu i denna nya månad, så nu kan ja lyssna på musik igen! loverly

natti natti / Claris♥

en enda härva av frågetecken & känslor?
säg nått bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0