jag vill oxå köpa smultronglass

just nu har ja knaprat morötter, hoppat runt på coop och köpt smultronglass med mina kärleksfulla vänner. åh jag vill också köpa smultronglass och va kär! på ett lyckligt sätt. inte va en endaste ensamma kvar på jorden! okej där tog ja i från tårna men idag med all smultronglass så kändes de inte bättre alltså! smultronglass, smaka på ordet, visst äre lite kärleksladdat? solklart om ni fårgar mej. ne nu ska ja sluta känna mej ensammast i världen och tänka på nå vettigare, tex att sova snart kanske?

men de går ju inte har energi så de bara sjunger om det, ååh yes idag hade ja min knäckande rediovisning om kärnkraftverk med, inte alls nervös nejdå, inte alls mumlig och fiplandes nejdå! men ja klara det iaf lite väl långt kanske men hey (!) nu vet dom iaf att dom inte ska sattsa på kärnkraft ;) sen vare gissa, rätt, teoorii! nu har ja iaf kommit nån vart, men glömmer de lika fort är ja rädd, passiv inlärning?

körlektion imon igen, gillar inte circus bilen at al, nej nej och till min lycka så äre den som jag ska köra upp i, åh va glad ja blev, never ever en disel bil säger ja bara! dessutom ska ja föreslå kommunen att bygga en hög parkerings hus så att vi slipper allt krångel med datum parkering!

pepp clara + äta morötter = min kväll

hare nice! / Claris♥

avslutar med en äkta smultron låt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0