knaprat lite på livets så kallade guldkant,

home från trysil, eller ska ja säga paradiset? stämmer bra in iaf, det tog ca 3 minuter för mig att inse att jag trivdes alldeles pperligt där uppe, det var lugnt och skönt, helt utan mobil och bredband! bara chill al the time, mys!
ja menar kommer dit över en meter snö (!), tyst och utsickt över Hela berget! behöver jag tilllägga att jag njöt i fulla drag? i backen gled vi runt och bara njöt, sol och fina backar. gled runt med musik och grejjer vilker resulterade i att ögongodiset förväntade sig en bakåtvolt eller två, vilket ja ju inte riktigt kunne ge dem, haha så ja åkte väl runt där och små pyste lite och funderade på att fråga om dom ville ha en autograf ? haha skulle ju vart nått, haha living the dream på riktigt! HAHA snacka om att ta dagdrömmarna til en helt ny nivå,

så dagarna har vi tillbringat i en solig backe och kvällarna i en ur mysg stuga, jag har tom pluggat! nästan klar med allt i svenskan, galet gött måste jag säga, jag trivdes inte direkt med den där nästan ig varningen, inte min grej....

måste bara tillägga att världens godaste vatten troligen finns just där, grattis nrge säger ja bara! tänk att dricka vatten rakt ur en porlande fjäll bäck, där haru smaken och känslan direkt ur kranen! det är var ja kallar sweeet! haha

min körning har även den fått sig en rejälomgång, och jag har lärt mej att köra bil med huvudet fullt av tankar är mindra smart, nog om det, har iaf kört långt, först gustavs - mora, sen sälen - gustafs. fitn med tanke på att jag måste ha koll på det där om lite mer än två veckor! och jennie eftersom du är lite extra nyfiken så skriver jag innom två veckor, och du min unga dam har troligen bätttre koll på de där än mig, plugga plugga plugga!  så sorry folks om ja kommer vara lite frånvarande dom två kommande veckorna men ja lovar de tar ja i´gen sen med bubblan, hihi

vi va förbi och hejja på släkten i mora idag när vi va på väg hem, åh va jag vill parata mora mål! lova att ja skulle åka dit när ja får körkort när det nu blir. gillar dom gör ja iaf !

justja sommarjobb, check! om allt blir som planerat så blir det att vara med nån murare som håkan kände, snacka om press, nervöst! känns bra iaf :)

avslutar med ett litet tips från min loverly brother om hur jag skulle tackla min uppkörning ..... 

 


nu ska iaf en trött but happy claris gå och sooova! / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0