lycklig bubbla ägande tjej här!

nu kan ja shecka av en grej på min to do lista, ämligen att min första bil ska vara bubbla, si si idag har jag och mamma & extra päronen vart till gävle och shoppat bubbla! äntligen, och den är så söt att jag bara vill sätta mej ner i ett hörn och fälla en lycko tår, gräddvit med kromade listen och svart vita däck, ser ut som om jag ska på crousingen imon typ, min lilla ögonsten det där! lite sliten inne, but hey den har ju hängt med i över 30 år! lite smått fränt så där... nu står den iaf här utanför och myser, så nu öre bara körkortet som fattas sen äre fett nice! plugga som en tok, jao jao! 

innan jag visste att jag skulle bli bliägare idag så va ja och frida på stan, snacka en massa, käkade lite glss och kolla runt lite, hitta en jätte fin adidaströjja, mys : )

idag har varit en liten fuskis deg med maten, träna gjorde vi inte heller, imon blire friskis!

nu äre sova som gäller, med en massa härliga sommar drömmar som inkluderar bubblan hoppas jag, hihi

natti / Claris♥





ögonstenen!

Kommentarer
Postat av: alex

gött! :]

2009-04-08 @ 12:33:06
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0