mitt happyface försvann med solen!

det regnar och är grått, och bubblan startar inte, de där med skruvmejsel var inte min grej precis, hoppas det löser sej. har iaf suttit där i baksätet och kollat på regnet ett bra tag, jag trivs i bilen. ska bara fixa så den blir lite renare i kanske, ja menar på 30 år så blir den ju lite lortig kanske, men måste vänta tills fingrarna inte fryser till is, finns en liten risk för det i nu läget. annars är jag lycklig på den fronten.

jag vill göra nått nu , nå bus, kom och hitta på nått med mej! snälla jag är på nästan vad som hels bara jag är hemma innan söndag klockan 10.30.

förövrligt fastna ja nyss i min stora barndomsdröm, storebror, jag vill ha en aldeles egen bigbrother, give me! tror ja skylle passa ypperligt bra som lilla syster! hahah och nej lina jag vill inte va med i big brother, HAHA

föresten varför sitta här och dras med i det fula vädret, vi har ju påsklov (!) och som jag har väntat, sovmorgon imorgon gott folk! en liten varning bara förstör den inte, finns en risk att mitt annars rätt samlade humör brister rätt bort då.

aja  nu kanske de blir läxor eller nå annat kul, höhö

happy bidding! / Claris♥



bevis, nu står den hemma på min gård! hihi
och om den nu hade velat starta så hade jag och finnäs kunnat utnyttja hans nytagna körkort, men nej.
grattis föresten :D

släpp taget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0