nån jag känner drar till trysil imon, HAPPYFACE!

annars så har dagen vart rätt lugn, vakna väl vid tolv, snacka med adam och han hämta mej sen åkte vi vidare till bageriet, eftersom sandra jobba. vänta in lite mer folk sen vidare till falun och rättegången, visste inte riktigt va ja skulle förvänta mej,  har ju som sagt inte så bra koll på de där med det svenska rättssystemet, dom prata och vittna och fixade, sen vare över och så äre klart hure blir om två veckor.
sen hem och fixa tills imon, ska blir så skönt att bara få vara hela helgen och ha lite tråkigt och bara sitta fast utan en massa möjligheter, och förhoppnings vis få ro att plugga igen lite, toppen!

bjuder på en liten sång med, jag vill på festival nu, nu, nu! putte i parken, p&l  & hultsfred. vet att alla säger nej till hultsfred men ja säger bara kommer kings of leon, så ska ja va där!  simon norrsveden ger ett stort plus i kanten.



nu måste ja återgå till mitt packande och fixande, see ya ! / Claris♥



Kommentarer
Postat av: SÄÄÄÄB

ÖJ HALLÅ! missade du maten på personalfesten? :O

2009-04-16 @ 23:02:01
URL: http://fannysabina.blogg.se/
Postat av: claris

opsiii! missa visst en ganska stor del av kvällen, fasen jag som var så jädrans pepp, kanske lite för pepp :P

2009-04-19 @ 22:19:29
Postat av: claris

opsiii! missa visst en ganska stor del av kvällen, fasen jag som var så jädrans pepp, kanske lite för pepp :P

2009-04-19 @ 22:19:35
Postat av: SAB

missade du maten alltså ? ;D överpeppade bälla!

2009-04-21 @ 20:26:17
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0