sovmorgon (L)

oh yes, tots en del samtal så har jag lyckats sova, lite till och från, fram tills klockan 11, välkommet!

justja borde ringa håkan och kolla de där med sommar jobbet, antingen pusta i falun, eller måla hus i hedemora, bäst betalt av kyrkan skulle ja tro, där kan ja göra lite mer som jag vill, höhö , vilket kan passa min sommar perfekt! och absolut max tiden som jag tänkt jobba är 1 månad, inte en dag till, försen ska ja ha roligt! och bada i havet massaor av gånger!

fösäker plugga, men fastnade på en blogg om en lten brud på 15 år som väntar tvillingar (!), kan inte låta bli att förundras över hur man vågar ta på sej det ansvaret när man är så ung, men starkt äre ju om man klarar av det!

annars så har ja hamnat i en knas period, vill inte va ensam! inte alls, fuck it ! som grädde på moset sålyssnar ja på minnya favorit låt som inte gör saken bättre, fin idé där!

fortfarande nöjd bubbla ägare, trotts att den inte vill starta, but hey den är ju fin att kolla på !

hare gött! / Claris ♥




känslan av att hitta hem, känna sig hel..
ge det en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0