vare ett plugg jag hörde?

oh happy day, söndag det blåser lite småkallt och jag är ledig,  varför inte bicka tbx till igår när ja jobba och det var stekar väder? nope i living im the future, det är helt sant jag håller ill i drömmarna jag, just nu ligger ja på en strand och steker i min nya kropp och bikini, living the dream så att säga, som toppen över i'et är jag även ledig!

yesterday blev de jobb en sv'ng på bageriet, glassfrossa, nejdå men lite sugen va ja allt, men tänkte ju försöka göra drömmen ovan till verklighet så big no på det, men datgick hyfsat igår iaf, visst känndes det väl inbland som om ja satt i en livboj mitt på ett öppet hav men tror ja lyckades sprattla mej hyfsat nära land iaf. känns nice, och nästa helg och resten av helgerna fram till sommarn äre flowerpower som gäller, back in buissnies med tanterna,  bra söta ärom närom är nöjda! kan dock bli kämpgt att återlära sig kassan dagen efter sista april, hah men tur att ja är en hejjare på dagen-efter-fest-jobba.

sen bar de av til frida som fyllde 19, grattis ! va där en stund och träffa lite trevligt folk : )

gårdagens stora glädjestund va när ja fick ta bilen hem från verkstan, big smile on me! dessvärre dog han igår kväll igen !!!!

nu ska ja ut i solen, och njuta av den sol som finns, och lusläsa boken, för nu du jennie äre nära ;) höhö

over and out / Claris♥

just take me home and I will be ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0