when it was good,

kaninte släppa det okej, lev med det, all right..

borde igentligen plugga som en gnu, men det  känns rätt omöjligt att få ihop ett tal på ca 5 min på ca en timma, opsi kasnke borde tänkt på det lite tidugare men icke-sa-nicke,  längtar som en gnu till trysil, känns som om det är ungefär exakt vad jag  behöver just nu,  sitta fast på ett ställe utan en massa möjligheter, bara ta tillfällete i akt & kanske slappna av lite ? fin idé där!  dessutom en helg fylld med förhoppningsvis sol & en happy family! tackar ja ju inte nej till i första taget, en annan liten glädjande sak just nu är ju att jag även kommer vara ledig på lördag! fattar ni ? TRE DAGAR TOTAL LEDIG! lycka

the big thing in my life annars är ju det vanliga,( ingen nämd ingen klämd), och körkortet, blir galen jag fattar ingenting och det är helt seriöst det träkigaste jag gjort! men igår fann jag en ny ögonsten, skit söt bubbla, beige & i skick för crousing! de ni nån som är på ?;) haha efter det blev det lite extra dagdrömmande, bubbla sommar och bikini var indlandade. jag & pinglan är ju nämligen riktigt duktiga kärar nyttigt så de bara ryker om det, med undantag olles birthday, men ja menar grabben fyller ju bara femton en gång, ;D

falun igår, mys stad det där, det blev glassande & äpplande på stan & litre gina kollande, träfffa klasson! galet hur lete vi ses nu förtiden!  förändring på g? : )
idag äre planderar plugg, sola (?) och träna med frida : )

men nu äre lunch, ciao! / Claris♥

dagdrömma är bättra än att grubbla,
för visst äre väl inte samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0